XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Tak jak w temacie. Złamanie punktu 9. Regulaminu forum. Warn. ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Kurde wchodzę z ciekawości, żeby zobaczyć o co chodzi a tu pisze "Jak w temacie"... Pójdę zaraz po swoją magiczną kulę i wywróżę o co ci chodzi... -_- Jak zrobić kolizję: Ostawiasz dwa obiekt i ścianę obok siebie i bum! Masz kolizję. To jest odpowiedź na pytanie w temacie, ale wątpię by o to ci chodziło Poza tym co rozumiesz przez "ściana gry"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 omg!! za co ten warn? temat mowi sam za siebie: jak zrobić kolizję obiektu ze ściana gry.. przeliterować? np. idzie gostek i nie ma wyjsc sobie za ekran tylko ma sie zatrzymac na scianie albo pilka leci to ma sie od sciany odbic a nie poleciec za sciane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Złamanie punktu 9 omg!! za co ten warn? temat mowi sam za siebie: Ty w ogóle nie przeczytałeś regulaminu to po co te żale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 no moze i tak, ale juz mniejsza z tym, "większa" z tym, że niektórzy potrzebują kryształowej kuli zeby mi powiedziec jak zrobic cos co ma sie stac po kolizji obiektu ze scianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W obj_bohater dajesz w evencie: COLLISION>wybierasz obj_ściana A ścianę najlepiej ustawić klocek i poobstawiać nim cały room. Następnie dajesz jakąś akcję. O to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 nie, bo nie chce mi sie scian obstawiac klockami. ma sie odbic pilka po prostu od sciany tak jak w arkanoidzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 omg!! za co ten warn? temat mowi sam za siebie: jak zrobić kolizję obiektu ze ściana gry.. przeliterować? np. idzie gostek i nie ma wyjsc sobie za ekran tylko ma sie zatrzymac na scianie albo pilka leci to ma sie od sciany odbic a nie poleciec za sciane. Regulamin! Regulamin is your friend! Jak się go nieczyta, to tak jest. I inaczej niż poobstawianie scian klockami raczej się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 no moze i tak, ale juz mniejsza z tym, "większa" z tym, że niektórzy potrzebują kryształowej kuli zeby mi powiedziec jak zrobic cos co ma sie stac po kolizji obiektu ze scianą Ty mnie się nie czepiaj tylko naucz się dokładnie opisywać o co ci chodzi. Ja odpowiedziałem na pytanie w temacie "Jak zrobić kolizję..." a to że nie o to ci chodziło to już twój problem, że nie potrafisz sam napisać o co ci chodzi. Teraz dopiero mogę WYWNIOSKOWAĆ że chodzi ci o krawędź rooma (którą ty sobie nazwałeś "ścianą gry" i liczysz że my to skumamy). A więc wracając do problemu: Masz taki event jak outside room (czy jakoś tak) w którym możesz ustawić co ma cię stać po wyjściu poza room. Ale tak jak napisał ktoś wyżej łatwiej będzie cie ustawić obiekty ściany przy krawędzi rooma i robić co chcesz w kolizji z nimi... Dziękuję, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 GML if x < 0 then hspeed *=-1 if x > room_width then hspeed *=-1 if y < 0 then vspeed *=-1 if y > room_height then vspeed *=-1 Nie ma za co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Event Intersect Boundary: GML if (x<=0 || x>=room_width) hspeed=-hspeed; if (y<=0 || y>=room_height) vspeed=-vspeed; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Źle... GML (Intersect Boundary czy jako tak) x=xprevious y=yprevious Nasprościej i najlepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Temat sprzed dwóch miesięcy cwaniaku :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się