Skocz do zawartości

Strzelanie i ladowanie by Lukaszekk


Rekomendowane odpowiedzi

Przykład słaby. Jak powiedział pan wyżej:

Wystarczył by obiekt player i pocisk zamiast wpychać to wszystko do 5 różnych obiektów.

Karabin przecież mógłby być rysowany przez playera i wszystko obliczać też mógłby player. A celownik to już kompletnie nie potrzebuje być obiektem.

Poza tym na kiego grzyba w stepie pocisku masz:

GML
image_angle=direction
?

Nie można było tego dać w create? Przecież direction się nie zmienia.

 

A no i pociski tak zasuwają, że jak jest jakaś cienka przeszkoda to przez nią przenikną zamiast trafić, a to można było łatwo poprawić chociażby sprawdzając czy coś było między x a xprevious (i y oczywiście).

 

2/5 bo może jakiś noobek coś z tego wyniesie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...