XxMichałxX Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 GML var ilosc,kasa; ilosc=get_string("Ile chcesz kupic magazynkow do pistoletu?","0") kasa=ilosc*500; //dlatego ze jeden magazynek kosztuje 500$ if global.pk>=kasa { global.pk-=kasa //pk - player kasa global.pmp+=ilosc //pmp - player magazynek pistolet } else if global.pk<=kasa { show_message('Masz za malo kasy!') } else { show_message('Podaj liczbę!') } ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Key Press Event for F1 Key for object o_player: Error in code at line 3: kasa=ilosc*500; //dlatego ze jeden magazynek kosztuje 500$ at position 13: Wrong type of arguments to *. Czemu "*" jest złe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Dlatego, że "ilosc" to string, a nie możesz mnożyć ciągu znaków i liczby rzeczywistej. Zmień get_string na get_integer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 bo ilość jest stringiem, a stringów się nie mnoży. zamień ilość na wartość real bądź użyj get_integer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 ano fakt zapomnialem.. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się