LRostalski Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Chciał bym zrobić pasek życia taki żeby był w rogu ekranu na stałe i po kolizji z jakimś obiektem pasek się pomniejszał o np. 10% :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 było stop, dokumentacja stop używaj opcji szukaj stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 poszukaj w przykładach, nie zakładaj niepotrzebnych tematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 a co wpisac w szukaniu? "stop" ? ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
/l/l-ichał Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 wystarczy poszukać w przykładach czegoś takiego jak 4-częściowy przykład strzelanki tam jest pasek życia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 znalazłem, ale nie czaje tego.. jakby poprostu nie mozna bylo zrobic draw_pasek(x,y,zmienna) :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 draw_healthbar(x1,y1,x2,y2,amount,backcol,mincol,maxcol,direction,showback,showb order)-dzięki tej funkcji możesz rysować pasek energii (lub inny pasek przedstawiający pewną wartość np: uszkodzenia). Wartości (x1,y1,x2,y2) określają całkowity rozmiar paska. Amount określa, ile procent wypełnienia całego paska stanowi 100% całej energii. Backcol jest to kolor tła paska. Mincol i maxcol określają kolorystykę paska, zależną od wartości zmiennej health ale wtedy, kiedy wartość amount znajduje się w przedziale od 0 do 100. Uwzględniając amount, te kolory będą się zmieniać. Możesz np: zrobić przejście z koloru zielonego (gdy gracz posiada dużą ilość energii) do czerwonego (gdy tej energii jest mniej). Direction określa kierunek, w którym rysowany jest pasek energii . 0 oznacza rysowanie od lewej, 1 od prawej, 2 od góry a 3 od dołu. Showback określa, czy backcol ma być ignorowany, a showborder definiuje, czy cały pasek ma być obramowany czarną obwódką. GML draw_healthbar(x_viewx,y_viewy,x_viewx+/*ileś*/,y_viewy+/*ileś*/,health/*chyba?*/,c_black,c_red,c_green,0,1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się