trolu122 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 robie hack'n'slasha i mysle jak zrobic animacje postaci zeby ładnie wyglądąło, przeglądałem przykłady animacji szkieletowej z forum ale jak kazdemu potworowi dam taką animacje to chyba za szybko gra nie bedzie chodziła? ma ktos pomysł na jakis banalnie prosty sposób animacji szkieletowej zebym mógł dac go kazdemu potworowi i w miare ładnie to chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 2D, 3D ??? Jeśli 3d to od samego początku radzę Ci zaznajomić się z Ultimate3d, który wspaniale wpływa na wydajność i szybkość gry. A animację możesz zrobić już w praktycznie każdym programie do tworzenia 3d, a dzięki Ultimate3d nie zauważysz ani przez chwilę spadku fps'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Posprawdzaj ile potworów by się zmieściło na mapię do spadku FPS każdą metodą. Wybierz najlepszą, przy tym używaj deaktywacji, lub spawnuj stwory w niedalekich odległościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 widok 2d top down, a moze ktos ma jakis inny pomysł jak to zrobic zeby ładnie wyglądało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 użyj timelines'ów wtedy będziesz aktywował obiekty tylko gdy gracz je widzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się