Skocz do zawartości

deactivate


Rekomendowane odpowiedzi

mam kod w stepie hero:

 

instance_activate_all();

instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[

0],false,true);

 

zeby mi fps'y nie spadaly, i tera problem jest, wylacza mi absolutnie wszystko czego nie chce, np status hp

 

zeby tak nie bylo to dopisuje

 

instance_activate_region(0,0,0,0,false);

 

tera jest gicior, wszystko jest ok ale za to fps zamiast 50 mam 30 ;/

 

co zrobic zeby wylaczal wszystko oprocz konkretnych obiektow i nie tracic na ty fps??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zamiast tego:

instance_activate_region(0,0,0,0,false);

daj:

instance_activate_object(objStatus)

i tak dalej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
// Oszczedzanie pamieci

xx = obj_hero.x;

yy = obj_hero.y;

instance_deactivate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, false, 1 );

instance_activate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, true );

 

//Lista niezbędnych

instance_activate_object( control );

//itd

 

@E: Nie pokolorowało dwóch komentarzy :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...