OsamodasxD Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 mam kod w stepie hero: instance_activate_all(); instance_deactivate_region(view_xview[0],view_yview[0],view_wview[0],view_hview[ 0],false,true); zeby mi fps'y nie spadaly, i tera problem jest, wylacza mi absolutnie wszystko czego nie chce, np status hp zeby tak nie bylo to dopisuje instance_activate_region(0,0,0,0,false); tera jest gicior, wszystko jest ok ale za to fps zamiast 50 mam 30 ;/ co zrobic zeby wylaczal wszystko oprocz konkretnych obiektow i nie tracic na ty fps?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 to zamiast tego: instance_activate_region(0,0,0,0,false); daj: instance_activate_object(objStatus) i tak dalej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 tez probowalem, na to samo wychodzi ;/ ham zjada mi 20 fpsow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 GML // Oszczedzanie pamieci xx = obj_hero.x; yy = obj_hero.y; instance_deactivate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, false, 1 ); instance_activate_region( xx - 450, yy - 450, 900, 900, true ); //Lista niezbędnych instance_activate_object( control ); //itd @E: Nie pokolorowało dwóch komentarzy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 instance_activate_object( control ); a control to parent tych obiektow, ktorych nie chcesz deaktywowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 k dzienks all udalo sie dziala ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się