Skocz do zawartości

czas room'u


ComeX

Rekomendowane odpowiedzi

Uzyj eventu Alarm w jakims obiekcie, w nim wpisz kod na pokazanie wiadomosci a w create dajesz kod: alarm[numer_alarmu]=room_speed*liczba_sekund

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz hunter nic nie działa (gnysek ja tutaj nie mówię zrób wszystko za mnię)

 

mam create excute piece a code

 

i tak

 

alarm [0 ] = room_speed*3

sound_play(o=sound0)

 

alarm[0]:

show_message('rachu ciachu')

room_goto_next();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj Object Info tego obiektu w ktorym masz ten kod :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wut ?

 

dobra chcesz zeby po ilus tam sekundach room zmienił sie na nastepny prawda?

 

no wiec w CREATE musisz ustalic alarm na ile chcesz sekund np :

sound_play(muzyka)//odtwarzasz muzyke jaka chcesz grac

alarm[0] = room_speed * 50//w tym przypadku na 50 sekund czyli do nastepnego rooma przejdzie za 50 sekund

 

EVENT ALARM[0]

 

//tu musisz wyswietlic wiadomosc a nastepnie przeniesc do nastepnego roomu

 

show_message('Koniec rooma idzesz do nastepnego !');

room_goto_next(); // albo room_goto(room);

 

 

I nie moze nie dzialac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworz obiekt, po toj stronie gdzie masz zmiane sprite'a i maski, oraz depth, jest przycisk: show object information (czy tam: information about object) lub coś w ten deseń, i pojawi się pole tekstowe z ktorego skopiujesz tekst i wkleisz go do posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...