ComeX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 jak w temacie , jak zrobić żeby room trwał jakiś czas a po tym czasie coś się stało (dokładnie pokaż message) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Uzyj eventu Alarm w jakims obiekcie, w nim wpisz kod na pokazanie wiadomosci a w create dajesz kod: alarm[numer_alarmu]=room_speed*liczba_sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 step: GML alarm[0]=30; //30 to liczba sekund po której ma się coś stać.... alarm[0] GML show_message('wiadomosc'); I powinno działać... Acha możesz dodać jeszcze zmienne. Edit: nie zdążyłem rozpłaczę się!!!!!!!!! XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 bo chcę zrobić że room trwa tyle i tyle w tym czasie leci myzyczka i wyskakuje mesage klikasz ok i jest next room, więc mam create ? play sound i go to next room ? a potem mam alarm 0 i kod od dawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 w create next room ? to od razu Cię przeniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 create: alarm [0 ] = room_speed*ilosc sek sound_play(ble) a[0]: show_message('rachu ciachu') room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 teraz hunter nic nie działa (gnysek ja tutaj nie mówię zrób wszystko za mnię) mam create excute piece a code i tak alarm [0 ] = room_speed*3 sound_play(o=sound0) alarm[0]: show_message('rachu ciachu') room_goto_next(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 sound_play(o=sound0) a nie raczej : sound_play(sound0) he ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Zapodaj Object Info tego obiektu w ktorym masz ten kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Czyli ? (newbie <_< i'am) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 wut ? dobra chcesz zeby po ilus tam sekundach room zmienił sie na nastepny prawda? no wiec w CREATE musisz ustalic alarm na ile chcesz sekund np : sound_play(muzyka)//odtwarzasz muzyke jaka chcesz grac alarm[0] = room_speed * 50//w tym przypadku na 50 sekund czyli do nastepnego rooma przejdzie za 50 sekund EVENT ALARM[0] //tu musisz wyswietlic wiadomosc a nastepnie przeniesc do nastepnego roomu show_message('Koniec rooma idzesz do nastepnego !'); room_goto_next(); // albo room_goto(room); I nie moze nie dzialac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 otworz obiekt, po toj stronie gdzie masz zmiane sprite'a i maski, oraz depth, jest przycisk: show object information (czy tam: information about object) lub coś w ten deseń, i pojawi się pole tekstowe z ktorego skopiujesz tekst i wkleisz go do posta :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeX Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Information about object: object0 Sprite: sprite0 Solid: false Visible: true Depth: 0 Persistent: false Parent: <no parent> Mask: <same as sprite> ALE Hunter mi pomógł Dziękuje ci już działa jesteś boski ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się