I am vader Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Mam problem. Użyłem gmthreads Snake'a i wywala mi błąd Sound does not exists. Create: GML thread_init( "gamedata/dll's/GMThreads.dll" ) load_music_menu = thread_create( sound_add("gamedata/music/menu.mid",1,1),false) load_music_expl = thread_create(sound_add("gamedata/music/explosion.wav",1,1),false) load_music_dead = thread_create( sound_add("gamedata/music/dead.wav",1,1),false) load_music_track = thread_create(sound_add("gamedata/music/boss_track.mp3",3,1),false) global.loadedsound = true Step: GML if (room = menu_glowne && !sound_play("database/music/menu.mid") && sound_exists("database/music/menu.mid")) sound_play("database/music/menu.mid") No i teraz 2 sprawy: 1.Skoro jest "&& sound_exists("database/music/menu.mid")" czemu dalej sprawdza. nie powinno wywalać błędu, tylko przerwać. 2.Dlaczego nie wczytuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lutego 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 xxx = sound_add('sciezka i reszta'); sound_exists(xxx); dla tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Jest ok, ale....co step włącza się piosenka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 GML (Ladowanie muzyki) snd=sound_add("gamedata/music/menu.mid",1,1) GML (step) if (room = menu_glowne && !sound_isplaying(snd) && sound_exists(snd)) sound_play(snd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Dzięki wam :D. Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi