Skocz do zawartości

Zablokowane Sound does not exists


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Użyłem gmthreads Snake'a i wywala mi błąd Sound does not exists.

Create:

GML
thread_init( "gamedata/dll's/GMThreads.dll" )

load_music_menu = thread_create( sound_add("gamedata/music/menu.mid",1,1),false)

load_music_expl = thread_create(sound_add("gamedata/music/explosion.wav",1,1),false)

load_music_dead = thread_create( sound_add("gamedata/music/dead.wav",1,1),false)

load_music_track = thread_create(sound_add("gamedata/music/boss_track.mp3",3,1),false)

global.loadedsound = true

Step:

GML
if (room = menu_glowne && !sound_play("database/music/menu.mid") && sound_exists("database/music/menu.mid"))

sound_play("database/music/menu.mid")

 

No i teraz 2 sprawy:

1.Skoro jest "&& sound_exists("database/music/menu.mid")" czemu dalej sprawdza. nie powinno wywalać błędu, tylko przerwać.

2.Dlaczego nie wczytuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (Ladowanie muzyki)
snd=sound_add("gamedata/music/menu.mid",1,1)

 

GML (step)
if (room = menu_glowne && !sound_isplaying(snd) && sound_exists(snd))

sound_play(snd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...