tomalas Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Mam takie trochę żenujące pytanie no jak dla tych co długo zajmują się GM :D no ale mi py sie przydało :D A chodzi o kod żeby objekt obrócił się o 180 stopni :D Z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 speed=-speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Możesz też tak: direction+=180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Nie chodziło mi dokładnie o to, to akurat nie porblem. Ale chodzi żeby objekt cały się obrócił ,a nie zmienił kierunek o 180 stopni. Może sprajt albo obejkt musi się obrócić nie wiem :/ Edit: Ewentualnie bym mógł image_single=1 direction+=180 I image 0 to zwrócony w jedną strone a w 1 w drugą, ale chciałbym inne rozwiązanie, bo to mi nie pasuje nie będe tłumaczył dlaczego proszę poprostu o inne rozwiązanei jeżeli jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 W zarejestrowanym GM: image_angle=180 Możesz też zrobić drugą klatkę, gdzie objekt jest obrócony o 180 stopni, to już nie będzie wymagało zarejestrowanego GM i będzie wyglądać tak: image_index=1 (oczywiście klatka 1 jest obrócona o 180 stopni w porównaniu do 0). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 W zarejestrowanym GM: image_angle=180 O to mi chodziło dzięki. A jeżeli chodzi o to Możesz też zrobić drugą klatkę, gdzie objekt jest obrócony o 180 stopni, to już nie będzie wymagało zarejestrowanego GM i będzie wyglądać tak: image_index=1 (oczywiście klatka 1 jest obrócona o 180 stopni w porównaniu do 0). To już pisałem, ale nie pasuje mi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Druga metoda działa :] . O to przykład: https://gmclan.org/up24_11_180stopni.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 10 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Źle mnie zrozumiałeś :D Owszem metoda działa ale ja potzrebowałem inną bo w innych klatkach mam różne kolory objektu, i musiałem jakiś inny sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 To metoda z image_angle powinna działać najlepiej wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się