OriPL Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 witam zrobiłem sobie taki prosty model ludzika... dołączyłem do niego kości... i zrobiłem animacje w 3D (program Milkhape) i teraz mam pytanie... w jakim formacie to trzeba zapisać żeby włożyć to do marzipiana i potem do gm'a?? a może istnieje jakiś inny sposób? Używam GM 7.0 zarejestrowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Z tego co się orientuję, GM nie obsługuje czegoś takiego jak "animacja szkieletowa" ;p do animacji możesz użyć formatu MD2 i DLLa do obsługi w GMie GMmd2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Purepain Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A ja bym ci szczerze radził do 3d używać silnika Ultimate3d. http://www.ultimate3d.org/ masz tam napisane jakie formaty obsługuje (w tym milkshape) i znacznie przyśpiesza ładowanie się jak i samo działanie gier 3d, co sam sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się