Ra3l Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mam taki problem że mam zmienna global.przedmiot=0; // odpowiada za to ile przedmiotów jest w odpowiednim miejscu global.siedzi=0; // odpowiada za to czy można usiąść na krześle A oczekuję takiego efektu, że dopiero kiedy global.przedmiot = 3(xjakas liczba), mogę usiąść. Akcje siadania wykonuje się (vk_enter).W innym wypadku przycisk vk_enter jest nie aktywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Stycznia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 GML if global.przedmiot == 3 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ano tak :)) Takie proste,... :)) Eh .... Wielkie dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się