g-Enjoy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Hmm, jak tak to czytam to widze ze traktujesz swoich wspolpracownikow jak szmaty bez prawa glosu - to nie wrozy dobrej wspolpracy z Toba, niestety :/ Widzisz, on raczej woli zatrzymać kilka rzeczy w tajemnicy, ja nie. :P Raczej to Oni "szefa" tak traktują (chyba). :] Z resztą, nie mam prawa nawet napisać kawałka tekstu ironicznie bo zaraz zleci się grono ludzi, którzy narzekać będą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Fajny team macie, grafika też macie nie kiepskiego skoro większość grafik u was jest taka sama. ;) Edit: Btw. Bagno, chyba ironii nie umiesz używać. ;ss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Fajny team macie, grafika też macie nie kiepskiego skoro większość grafik u was jest taka sama. ;) Edit: Btw. Bagno, chyba ironii nie umiesz używać. ;ss Widocznie :D Co do grafiki... Wspomniałem już o motywach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mnie bardziej martwi to że menu gry, strona gry, strona teamu wyglądają hmm... tak samo? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mnie bardziej martwi to że menu gry, strona gry, strona teamu wyglądają hmm... tak samo? :D Strona teamu wygląda tak samo? Nie sądzę. Ogólnie i tak mam obie strony do przebudowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ta sama "technologia" produkcyjna już wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Ta sama "technologia" produkcyjna już wystarczy Zajrzyj teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 PHP w arkanoidzie, no nie powiem, innowacyjny pomysł... Czyli, podczas gry zbierasz punkty a za nie kupujesz rzeczy na PKGi.A punkty są zapisywane na serwie PKGi, czy na kompie klienta? Zresztą, nawet, jak są na serwie, to zgaduję że i tak da się hacknąć punkty -> troszkę to bez sensu. Choć patrząc na to z punktu widzenia "przeciętnego" usera pomysł całkiem fajny. Co do strony - przejście na inną podstronę powinno wyglądać tak: 1. Znika aktualna treść strony. 2. Treść zostaje zmieniona na nową, tego etapu nie widać. 3. Nowa treść się pojawia. Bo teraz perfidnie widać moment, kiedy zmienia się treść strony... Fajny team macie, grafika też macie nie kiepskiego skoro większość grafik u was jest taka sama.No bo jedna osoba grafiki robi :3 A jak Shocker coś robi to dostosowywuje się do "stylu" Bagna - pamiętam nawet, jak robił nowe kształty klocków (hmm... czemu ich nie zrobił w końcu...? to akurat był dobry pomysł...), tj. trójkąty etc, aby można było tworzyć lepsze lvle, i pamiętam kawałek rozmowy, mniej więcej tak to było: Nie, to jest biały prostokąt i krycie 32. A czemu 32...? A nie wiem, bagno tak ustalił... Ale możliwe, że coś przekręciłem, bo to było pół roku temu, może trochę wcześniej... A tak w ogóle, to to w końcu będzie komercyjna gra, czy darmówka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 @Dawidds: Nie zrobiłem innych kształtów, bo się zajmowałem innymi rzeczami, na przykład naprawieniem kodu Bagna. Ja już nie robię grafiki, nie mam do tego talentu. I w końcu to będzie darmówka + dotacje (które może będą dawać jakieś dodatkowe rzeczy do TLOA - coś jak w osu! lub kiedyś w Almorze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 @Shocker: A ja naprawianiem Twojego :3 @Dawidds i reszta offenderów: TLOA ma swój unikalny styl. Chcecie grafiki "standardowej"? Won grać w Arkanoida na nesie albo na deesie :3 Z resztą, powiedziałem Wam już o PKGi, motywach i innych elementach customizacji... Więc w czym problem? Trudno Ci wejść do PKGi podczas ry lub w menu i pobrać pierniczoną paczkę klasyczną? Tak samo co do "Heaven's Light". Bez niego jest pusto w grze, do tego ładnie wygląda i wg. nas wcale nie przeszkadza. Co usłyszałem? "Wywalcie to! Przeszkadza w grze!" - moi drodzy, usłyszeli państwo o takim czymś jak menu "Options". Czy my już totalnie musimy wszystko zmielić i zrobić klasycznego Arkanoida? Także no... Zaczynacie grać jak Tidimel, który narzeka, że coś jest robione w GMie, z tym, że Wy narzekacie na PHP jako język skryptowy do customizacji w grze :] Może PHP to niezbyt dobry wybór, ale myślę, że większość osób na GMC opanowała go bez problemu. Co do tego wszech-popularnego lua, nie znam choć jednej osoby, która go zna (wykluczając Kofela, którego w rzeczywistości nie znam). Powiem więcej, napiszemy własny język skryptowy. Ale musicie się przygotować na jego "egzotyczność" i na następne godziny nauki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Godziny nauki na język? Nie piernicz głupot ... czego, mamy się składni uczyć 5 h? W ogóle twój pomysł mija się, bo i tak piszesz własny parser to on co parsuje trudno nazwać PHP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Godziny nauki na język? Nie piernicz głupot ... czego, mamy się składni uczyć 5 h? W ogóle twój pomysł mija się, bo i tak piszesz własny parser to on co parsuje trudno nazwać PHP. A na jakiego grzyba mi to mówisz? Może koniec offtopienia do jasnej cholery co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 I w końcu to będzie darmówka + dotacjeI jak ja mam być miły, jak wy sami nie wiecie, czego chcecie... free -> commercial -> free -> commercial -> free+donations :| A, i nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Co do PHP, to Kofel, w sumie niepotrzebnie się czepiasz - to NIE jest PHP, tylko język o podobnej składni do php. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Przykro mi to mówić, ale piszemy TLOA całkowicie od nowa... GM zaczął wariować przy kolizjach (co dziwne - tylko u mnie, a testował jeszcze Dawidds i Bagno). Nawet formatowałem dysk (nie specjalnie dla TLOA), i dalej było to samo. Tak więc następne filmy/bety lub pełna wersja nie ukażą się w najbliższym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 To moze juz od razu napiszcie w czyms szybszym niz GM? :) Mieliscie pisac w C# - teraz macie okazje ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Chcę tylko przepisać od nowa tą samą funkcjonalność, C# jeszcze nie umiem (nie zacząłem się nawet uczyć :P). Ale denerwują mnie te głupie odpały GMa... Kiedyś tilesy działające wolniej od obiektów, teraz dziwne kolizje (zamiast się odbić normalnie, to piłka zawraca o 180 stopni)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 C# jeszcze nie umiem (nie zacząłem się nawet uczyć tongue2.gif) No ale Bagno chyba umie :0 (tak mówił :P), a więc co za problem jeśli on zacznie a Ty w tym czasie sie douczysz tego co potrzebujesz wiedzieć? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Tak, "podobno" Bagno umie C#, ale mi też chodzi teraz o jak najszybsze przepisanie gry. Jak Bagno będzie chciał pisać TLOA w C#, to niech pisze, ja ten projekt ukończę jeszcze w GMie. Wolę jak najszybciej zająć się moimi projektami :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Od razu zrobię pół-spama. Bo jest taki bajer, że format desku systemowago nie pomógł. I mnie strasznie ciekawi, od czego to może zależeć... :P ? Tilesy od karty graficznej, no, zrozumiem, ale obliczanie kolizji :| ? A wątpię, aby procek był zły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mozliwa jest rowniez zrypana pamiec. A co od heaven light. Jest ok, ale niech oswietla przy flashlighcie troszke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Od razu zrobię pół-spama. Bo jest taki bajer, że format desku systemowago nie pomógł. I mnie strasznie ciekawi, od czego to może zależeć... :P ? Tilesy od karty graficznej, no, zrozumiem, ale obliczanie kolizji :| ? A wątpię, aby procek był zły... Nie jest zły, jest do d*py :P @PsychiX: Jakbym miał ochotę pisać TLOA w XNA to już bym napisał dawno. :] To shocker, Ty się ucz C# i XNA, a ja PAlib-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Bagno, ale mi nie chodzi o gry na DSa. Zresztą - uważam że w PAlibie nic nie zrobimy, zbyt duże ograniczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Bagno, ale mi nie chodzi o gry na DSa. Zresztą - uważam że w PAlibie nic nie zrobimy, zbyt duże ograniczenia. Toż to nintendo nie da nam sdk :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Sorry za double posta, ale Wy ludzie kompletnie tu nie zaglądacie :P Napisałem malusieńkie coś co "wyczuwa" rytm muzyki, łapcie demo: https://gmclan.org/up3370_3_rhythm_demo.html Znajdzie zastosowanie w TLOA :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Ja tu codziennie zagladam i szukam newsow :( Czekam na ta gre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 To sobie poczekasz jeszcze długo ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Nom, trochę poczekacie. Ale mam dobrą nowinę - raczej wyrobimy się w miesiąc, pewnie nawet dużo szybciej. 20 minut temu zacząłem pisać gameplaya, menu całe napisane :P A, i szybkość ładowania gry wzrośnie - jak na razie nie ma ŻADNEGO sprite'a w EXEku :P Za to mamy problem z GMThreads - czasami nie ładuje niektórych sprite'ów - zamiast nich pokazuje "krzaczki". Wie ktoś jak to naprawić (może ty Snake coś poradzisz? :D)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ogranicz ilosc wczytywanych grafik do kilku na raz? ogolem mozna otworzyc 16 plikow na raz (winapi, a ktorego korzysta) tak wiec zrob licznik, ktory zliczy ilosc aktualnie odtwarzanych watkow ladowania i while(global.ladowane>=8)Sleep(1) czy cos w ten desen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 GML thread = thread_create(' while (global.loading) { global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...)); global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...)); global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...)); (...) global.loading = false; } ',0);Czyli ten kod zacznie ładować wszystkie pliki naraz, czy po kolei? Mi się wydaje, że powinno po kolei, aczkolwiek nie znam budowy GMThreads. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 hmm, to juz wogole zle, lepiej zrob jak miales i niech Snake powie Ci co zrobic dokladniej bo ja nie znam struktury GMThreads i nie wiem jak on to zalatwil. btw. Twoj kod bedzie wczytywal sprajty tyle razy az global.loading bedzie false - nie logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się