Skocz do zawartości

The Legends of Arkanoid Public Beta


g-Enjoy

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, jak tak to czytam to widze ze traktujesz swoich wspolpracownikow jak szmaty bez prawa glosu - to nie wrozy dobrej wspolpracy z Toba, niestety :/

 

Widzisz, on raczej woli zatrzymać kilka rzeczy w tajemnicy, ja nie. :P Raczej to Oni "szefa" tak traktują (chyba). :]

Z resztą, nie mam prawa nawet napisać kawałka tekstu ironicznie bo zaraz zleci się grono ludzi, którzy narzekać będą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 213
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

PHP w arkanoidzie, no nie powiem, innowacyjny pomysł...

 

Czyli, podczas gry zbierasz punkty a za nie kupujesz rzeczy na PKGi.
A punkty są zapisywane na serwie PKGi, czy na kompie klienta?

Zresztą, nawet, jak są na serwie, to zgaduję że i tak da się hacknąć punkty -> troszkę to bez sensu.

Choć patrząc na to z punktu widzenia "przeciętnego" usera pomysł całkiem fajny.

 

Co do strony - przejście na inną podstronę powinno wyglądać tak:

1. Znika aktualna treść strony.

2. Treść zostaje zmieniona na nową, tego etapu nie widać.

3. Nowa treść się pojawia.

Bo teraz perfidnie widać moment, kiedy zmienia się treść strony...

 

Fajny team macie, grafika też macie nie kiepskiego skoro większość grafik u was jest taka sama.
No bo jedna osoba grafiki robi :3

A jak Shocker coś robi to dostosowywuje się do "stylu" Bagna - pamiętam nawet, jak robił nowe kształty klocków (hmm... czemu ich nie zrobił w końcu...? to akurat był dobry pomysł...), tj. trójkąty etc, aby można było tworzyć lepsze lvle, i pamiętam kawałek rozmowy, mniej więcej tak to było:

Nie, to jest biały prostokąt i krycie 32.

A czemu 32...?

A nie wiem, bagno tak ustalił...

 

Ale możliwe, że coś przekręciłem, bo to było pół roku temu, może trochę wcześniej...

 

A tak w ogóle, to to w końcu będzie komercyjna gra, czy darmówka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dawidds:

Nie zrobiłem innych kształtów, bo się zajmowałem innymi rzeczami, na przykład naprawieniem kodu Bagna.

Ja już nie robię grafiki, nie mam do tego talentu.

I w końcu to będzie darmówka + dotacje (które może będą dawać jakieś dodatkowe rzeczy do TLOA - coś jak w osu! lub kiedyś w Almorze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Shocker: A ja naprawianiem Twojego :3

@Dawidds i reszta offenderów:

TLOA ma swój unikalny styl. Chcecie grafiki "standardowej"? Won grać w Arkanoida na nesie albo na deesie :3

Z resztą, powiedziałem Wam już o PKGi, motywach i innych elementach customizacji... Więc w czym problem? Trudno Ci wejść do PKGi podczas ry lub w menu i pobrać pierniczoną paczkę klasyczną? Tak samo co do "Heaven's Light". Bez niego jest pusto w grze, do tego ładnie wygląda i wg. nas wcale nie przeszkadza. Co usłyszałem? "Wywalcie to! Przeszkadza w grze!" - moi drodzy, usłyszeli państwo o takim czymś jak menu "Options". Czy my już totalnie musimy wszystko zmielić i zrobić klasycznego Arkanoida?

Także no... Zaczynacie grać jak Tidimel, który narzeka, że coś jest robione w GMie, z tym, że Wy narzekacie na PHP jako język skryptowy do customizacji w grze :] Może PHP to niezbyt dobry wybór, ale myślę, że większość osób na GMC opanowała go bez problemu. Co do tego wszech-popularnego lua, nie znam choć jednej osoby, która go zna (wykluczając Kofela, którego w rzeczywistości nie znam).

Powiem więcej, napiszemy własny język skryptowy. Ale musicie się przygotować na jego "egzotyczność" i na następne godziny nauki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godziny nauki na język? Nie piernicz głupot ... czego, mamy się składni uczyć 5 h? W ogóle twój pomysł mija się, bo i tak piszesz własny parser to on co parsuje trudno nazwać PHP.

 

A na jakiego grzyba mi to mówisz?

Może koniec offtopienia do jasnej cholery co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w końcu to będzie darmówka + dotacje
I jak ja mam być miły, jak wy sami nie wiecie, czego chcecie...

free -> commercial -> free -> commercial -> free+donations :|

 

A, i nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

 

Co do PHP, to Kofel, w sumie niepotrzebnie się czepiasz - to NIE jest PHP, tylko język o podobnej składni do php. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi to mówić, ale piszemy TLOA całkowicie od nowa... GM zaczął wariować przy kolizjach (co dziwne - tylko u mnie, a testował jeszcze Dawidds i Bagno). Nawet formatowałem dysk (nie specjalnie dla TLOA), i dalej było to samo.

Tak więc następne filmy/bety lub pełna wersja nie ukażą się w najbliższym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze juz od razu napiszcie w czyms szybszym niz GM? :)

Mieliscie pisac w C# - teraz macie okazje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę tylko przepisać od nowa tą samą funkcjonalność, C# jeszcze nie umiem (nie zacząłem się nawet uczyć :P). Ale denerwują mnie te głupie odpały GMa... Kiedyś tilesy działające wolniej od obiektów, teraz dziwne kolizje (zamiast się odbić normalnie, to piłka zawraca o 180 stopni)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C# jeszcze nie umiem (nie zacząłem się nawet uczyć tongue2.gif)

No ale Bagno chyba umie :0 (tak mówił :P), a więc co za problem jeśli on zacznie a Ty w tym czasie sie douczysz tego co potrzebujesz wiedzieć? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu zrobię pół-spama.

 

Bo jest taki bajer, że format desku systemowago nie pomógł.

I mnie strasznie ciekawi, od czego to może zależeć... :P ?

 

Tilesy od karty graficznej, no, zrozumiem, ale obliczanie kolizji :| ?

A wątpię, aby procek był zły...

 

Nie jest zły, jest do d*py :P

@PsychiX: Jakbym miał ochotę pisać TLOA w XNA to już bym napisał dawno. :]

To shocker, Ty się ucz C# i XNA, a ja PAlib-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom, trochę poczekacie.

Ale mam dobrą nowinę - raczej wyrobimy się w miesiąc, pewnie nawet dużo szybciej. 20 minut temu zacząłem pisać gameplaya, menu całe napisane :P

A, i szybkość ładowania gry wzrośnie - jak na razie nie ma ŻADNEGO sprite'a w EXEku :P

 

Za to mamy problem z GMThreads - czasami nie ładuje niektórych sprite'ów - zamiast nich pokazuje "krzaczki". Wie ktoś jak to naprawić (może ty Snake coś poradzisz? :D)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogranicz ilosc wczytywanych grafik do kilku na raz? ogolem mozna otworzyc 16 plikow na raz (winapi, a ktorego korzysta) tak wiec zrob licznik, ktory zliczy ilosc aktualnie odtwarzanych watkow ladowania i while(global.ladowane>=8)Sleep(1) czy cos w ten desen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
thread = thread_create('

while (global.loading)

{

global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...));

global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...));

global.spr_(...) = sprite_add_alpha("Resources\(...).png",(...));

(...)

global.loading = false;

}

'

,0);
Czyli ten kod zacznie ładować wszystkie pliki naraz, czy po kolei? Mi się wydaje, że powinno po kolei, aczkolwiek nie znam budowy GMThreads.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, to juz wogole zle, lepiej zrob jak miales i niech Snake powie Ci co zrobic dokladniej bo ja nie znam struktury GMThreads i nie wiem jak on to zalatwil. btw. Twoj kod bedzie wczytywal sprajty tyle razy az global.loading bedzie false - nie logiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...