Axlii Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jest tutaj download tego -.- ?? bo nie widze EDIT: jesli to jest zapowiedz to dlaczego to jest tu?: pytanie jezeli to jest zapowiedz GMCLAN Forum > Nasze produkcje > Dema gier i programów > The Legends of Arkanoid Public Beta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jest tutaj download tego -.- ?? bo nie widze EDIT: jesli to jest zapowiedz to dlaczego to jest tu?: pytanie jezeli to jest zapowiedz GMCLAN Forum > Nasze produkcje > Dema gier i programów > The Legends of Arkanoid Public Beta Ekhem, ponieważ public beta była dostępna jakiś czas. Z resztą, modem jesteś? Jakoś nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Public Beta jest chyba nadal na YoYo Games ;D Ostatnio w szkole z tamtąd pobierałem ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Public Beta jest chyba nadal na YoYo Games ;D Ostatnio w szkole z tamtąd pobierałem ;D Ale jest już stara :P UPDATE: Blur demo #1: Blur demo #1 4x: Blur demo #2: Blur demo #2 4x: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Blur nie powinien miec na sobie tekstury paletki ani pilki, sam szary kwadrat/kolko do lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 No właśnie... ;/ A, i proszę, powiedz, że ten blur jest robiony "normalnie" (z użyciem surface'a), a nie, że po prostu obiekt śladu ma kanał alpha, bo tak to wygląda... ;| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 No właśnie... ;/ A, i proszę, powiedz, że ten blur jest robiony "normalnie" (z użyciem surface'a), a nie, że po prostu obiekt śladu ma kanał alpha, bo tak to wygląda... ;| Tak, jest robiony z użyciem surface'a. To Twój blur, co napisałeś. Ale zamiast normalnego sprajta objektu rysuje już rozmytą specjalnie wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Grafika jest extra, pomysł też, jednak za dużo bonusów. (Jak dla mnie) Tak dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Jak mi pozwolą to może się wezmę i napiszę system bonusów ;D Ale prawdopodobnie zostanie taki jaki jest bo ma być "Chaotic Gameplay" ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 No to postęp idzie. =D Teraz tylko te trzy papierzyszka podpisać. Nie pokażę jak wygląda, bo jeszcze mi się oberwie od VALVe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 No to trzeba szampana otworzyć. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 @up: Zdecydowanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Teraz tylko te trzy papierzyszka podpisać. Nie pokażę jak wygląda, bo jeszcze mi się oberwie od VALVe. ... Nie chwal się ;[ Choć i tak gratz. Takie osiągnięcie... Tylko... czy Valve przypadkiem nie robi samych FPSów/TPSów? Nie znam zbyt tej firmy, ale z tych ich gier co widziałem tak wnioskuję (CS, TF, L4D). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Ale chodzi tu o Steama, na którym jest pełno najróżniejszych mniejszych gierek - np. Bejeweled 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 ale że niby VALVe wyraziło się jasno że przyjmuje do Steama TLOA, czy dopiero tymi papierami dajecie im do zrozumienia że chcecie aby oni umieścili tam gre? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Hi Philip - Thanks for sending over your game. We took a look at it and we'd like to talk further about distributing it on Steam. I believe you mentioned that you were interested in using Steamworks in the game. Which features were you considering using? I'm going to put together an NDA and send it over. Is PB Games Studios a company? If so, I will need your official company name and address. If it's not already a company I would suggest that you do so before the game is released. That will make your life much easier from a paperwork perspective. In the meantime I will need the legal names of everyone working on the game and their addresses. Let me know if you have any questions! Anna Hi Philip - Here are three NDA's for your team to sign (Te papiery). You can fax them back to me at 1-425-827-[CENZURA]. Once we get them back I can get you access to the SDK. Can you send me your Steam account names? Anna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 hehe, no to dzieki TLOA mam dowod ze zrobie byle casuala i zarobie na nim przez steam :D (oczywiscie dostaje sie za to kase, nie? bo slabo znam Steam :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 hehe, no to dzieki TLOA mam dowod ze zrobie byle casuala i zarobie na nim przez steam :D (oczywiscie dostaje sie za to kase, nie? bo slabo znam Steam :P ) Tak, dostaje się za to kasę. 100% zysków dla Ciebie. Pierwsza gmclanowa gra na steamie, he-he-hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 StoneLoops tez bedzie na steam, wiec TLOA bedzie moze i pierwsza, ale nie jedyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Nie wiem czy Shockah mnie teraz nie zabije, bo teraz i ja będe mógł więcej kodzić >:). Wymyśliłem język skryptowy na potrzeby Lime Entertainment: "Lime!". Przykład: { var alpha: 0; switch(alpha) { case alpha < 255 { alpha++; } case alpha = 255 { lime_msg("Alpha jest równa 255"); } } } Tak sobie to wygląda, no. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wymyśleć to i ja sobie mogę (co już dawno zrobiłem :P) ale co z implementacją oraz czy to będzie czymś się różnić od delphi czy C-style języków? bo jak nie to nie ma sensu się babrać w coś co nie przyniesie korzyści a tylko nasporzy trudności ;/ chłopie, jakość ma znaczenie, a nie bajery jak własny język skryptowy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wymyśleć to i ja sobie mogę (co już dawno zrobiłem :P ) ale co z implementacją oraz czy to będzie czymś się różnić od delphi czy C-style języków? bo jak nie to nie ma sensu się babrać w coś co nie przyniesie korzyści a tylko nasporzy trudności ;/ chłopie, jakość ma znaczenie, a nie bajery jak własny język skryptowy :P Już go napisałem. Dawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Nie wiem czy Shockah mnie teraz nie zabije, bo teraz i ja będe mógł więcej kodzić >:). Wymyśliłem język skryptowy na potrzeby Lime Entertainment: "Lime!". Przykład: { var alpha: 0; switch(alpha) { case alpha < 255 { alpha++; } case alpha = 255 { lime_msg("Alpha jest równa 255"); } } } Tak sobie to wygląda, no. Hm, po co "switch( alpha )" skoro zmienna porównywana jest przy case ? Case działa jak "if" ? Trochę to bezsensowne i w dodatku mniej wydajne, np. jak chciałbym sprawdzić taki warunek: switch ( alpha * 0.123 + 12321 - 1212 / 321 ^ ( blaBlabla * 12 ) ) { case alpha * 0.123 + 12321 - 1212 / 321 ^ ( blaBlabla * 12 ) < 100 { // bla } case alpha * 0.123 + 12321 - 1212 / 321 ^ ( blaBlabla * 12 ) = 100 { // bla } } Lepiej było by coś takiego zrobić: switch ( alpha * 0.123 + 12321 - 1212 / 321 ^ ( blaBlabla * 12 ) ) { case < 100 { // bla } case = 100 { // bla } } :P A jeśli kilka warunków się zgadza to wszystkie są wykonywane czy przerywa po wykonaniu pierwszego ? Jeśli wszystkie to wychodzi na to że "case" to "if" ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 chłopie, jakość ma znaczenie, a nie bajery jak własny język skryptowy :PZgadzam się z tobą PsichiX. A ciebie Bagno nie zabiję, tylko będę wyśmiewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Zgadzam się z tobą PsichiX. A ciebie Bagno nie zabiję, tylko będę wyśmiewał. Ale Bagno nie lubi gml'a ;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Eee, to chcesz pisać język skryptowy dla gry w GMie? :0 Wątpię, w takim razie jak nie lubisz GMLa to pisz w czym innym, c++, Delphi, Java, asm, etcetera. Powiesz mi że żadnego z innych języków nie lubisz? to jak Ty chcesz pisać interpreter? Masz niespójne odpowiedzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 @up: Nie lubię gml'a. Nie odpowiada mi składnia i tyle. Chyba mam prawo mieć jakieś preferencje? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Już pisałeś że go nie lubisz, ale nadal nie odpowiedziałeś mi na mojego poprzedniego posta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wymyśleć to i ja sobie mogę (co już dawno zrobiłem :P ) ale co z implementacją oraz czy to będzie czymś się różnić od delphi czy C-style języków? Są drobne ułatwienia. Tyle na ten temat powiem. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 I tak nie pozwolę ci na wsadzenie tego do TLOA :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się