Skocz do zawartości

Efekt zamglenia


Rekomendowane odpowiedzi

na przykład :

 

CREATE: 
  
  _alpha = 0
  
  STEP:
  if _alpha < 1 then  _alpha += 0.05
  
  DRAW
  draw_set_alpha(_alpha);
  draw_rectangle(0,0,_view_width,view_height,false);
  
  if _alpha >= 1 then room_goto(room);

 

 

a w drugim roomie robisz to samo tylko ustawiasz w create: _aplha = 0 i odejmujesz co step 0.05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...