Bosu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 No właśnie jak zrobić taki Bullet time? wiem że wystarczy zmienić tylko room_speed ale wtedy zwalnia wszystko w więc: 1. Jaki jest kod na to aby zwalniały ogólną prędkość tylko poszczególne obiekty? 2. Jak zrobić rozmazanie ekranu (takie leciutkie) no i to wszystko. z góry dziękuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ustaw sobie zmienną globalną: global.game_speed = 1 a później każdą wartość prędkości np mnóż przez tą zmienną: speed = 4*global.game_speed Pod shiftem np ustawiaj zmienną global.game_speed na 0.5. I masz bullet tima... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 1. w kontrolerze dajesz zmienną która będzie współczynnikiem prędkości: GML global.sfactor=1 a potem prędkość ruchu zależna od wartości global.sfactor GML x+=lengthdir_x(predkosc*global.sfactor,direction) y+=lengthdir_y(predkosc*global.sfactor,direction) i wystarczy zmieniać wartość global.sfactor żeby zwiększyć/zmniejszyć prędkość poruszania obiektów GML global.sfactor=1 // prędkość normalna global.sfactor=1/2 // prędkość spowolniona dwukrotnie global.sfactor=2 // prędkość przyspieszona dwukrotnie 2. niedawno zrobiłem mini-silniczek z efektami różnych blurów i blooma: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=15414 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 dzięki za kod ale ten przykład nie przemawia do mnie. Nie może inaczej jest za bardzo skomplikowany o tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Hmm no to poucz sie o surfaces to zrobisz własny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się