Skocz do zawartości

bullet time


Bosu

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie jak zrobić taki Bullet time?

wiem że wystarczy zmienić tylko room_speed ale wtedy zwalnia wszystko w więc:

1. Jaki jest kod na to aby zwalniały ogólną prędkość tylko poszczególne obiekty?

2. Jak zrobić rozmazanie ekranu (takie leciutkie)

no i to wszystko.

z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie zmienną globalną: global.game_speed = 1

 

a później każdą wartość prędkości np mnóż przez tą zmienną:

 

speed = 4*global.game_speed

 

Pod shiftem np ustawiaj zmienną global.game_speed na 0.5.

I masz bullet tima...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w kontrolerze dajesz zmienną która będzie współczynnikiem prędkości:

GML
global.sfactor=1

a potem prędkość ruchu zależna od wartości global.sfactor

GML
x+=lengthdir_x(predkosc*global.sfactor,direction)

y+=lengthdir_y(predkosc*global.sfactor,direction)

i wystarczy zmieniać wartość global.sfactor żeby zwiększyć/zmniejszyć prędkość poruszania obiektów

GML
global.sfactor=1 // prędkość normalna

global.sfactor=1/2 // prędkość spowolniona dwukrotnie

global.sfactor=2 // prędkość przyspieszona dwukrotnie

 

2. niedawno zrobiłem mini-silniczek z efektami różnych blurów i blooma:

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=15414

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...