Skocz do zawartości

Piksel


Rekomendowane odpowiedzi

po co tworzyć tyle obiektów !? :o

jest to baaaardzo mało praktyczne, nie lepiej zamalować, albo nałożyć surface'a albo narysować sprite'a !?

 

EDIT:

A do takich rzeczy można używać pętli for:

GML
for(i=0;i<room_width;i+=1)

{

for(n=0;n<room_height;n+=1)

{

instance_create(i,n,obj_pixel);

}

}

przypuszczając, że obj_pixel jest 1x1

 

EDIT2:

ew. jeżeli obj_pixel jest większy to:

GML
for(i=0;i<room_width;i+=obj_pixel.sprite_width)

{

for(n=0;n<room_height;n+=obj_pixel.sprite_height)

{

instance_create(i,n,obj_pixel);

}

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem użyć sufratów ale po użyciu go kilka razy wyświetla się coś takiego:

ERROR in

action number 1

of Draw Event

for object obj_ciemnosc:

 

Trying to use non-existing surface.

Mam taki kod.

Może da się coś zrobić baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...