Skovv Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Siema.Daje swój 1 przykład czytania kodu GML z pliku txt LINK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Przecież do tego wystarczy jedna funkcja execute_file(). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie wiem po co komu to się przyda. Masz 2/5 za dobre chęci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Żebyś dał chociaż szyfrowanie plików z kodem to by jeszcze to miało sens. A tak to nie oceniam bo praktycznie nie ma co ocenić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 ehh to jest przydatne bo jak juz zrobisz exe i dajesz ludziom do grania to moga sobiewejsc wplik i pozmieniac gre.tak szybko sie wtedy nie znudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 jesli chcieli by sobie "pozmieniac" kody to by sobie wlasna gre zrobili. poza tym Tobie zapewne chodzi o robienie modow do gry, tylko ze jaki to ma sens skoro ktos by dal jakis super kod i nie chcial aby inni go ujrzeli? po to sie szyfruje, zeby chociaz ci nie umiejacy odszyfrowac, nie wyciagneli oryginalnego kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 hmm...w sumie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 W sumie to ty nadajesz przykładami które się nie przydają albo dajesz plagiaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 wow, wykorzystanie execute_file <3 kocham Cie zawsze na to czekałem! Jesteś moim bogiem :* 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 INFO: Przykład czytania kodow z pliku txt v.1.0 Pomagali: Marek.S tomalas w czym tu pomagali? o_O ja tam widze zwykłe użycie execute_file... a te skrypty w notatniku to pewnie zasługa Marka.S i Tomalasa <_< nie wysiliłeś sie... bez oceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Do autora: hmm, np. można dodać taki kod: GML while (1==1) show_message(''); Miłego grania xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 while( 1 ) wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Abo while(2) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 A w tym przykladzie nie musialeś dawać wszystkiego pod .txt mogleś wymyślić wlasne rozszerzenie(np. moo) i dac do tego... też by odczytało ;] a chcesz dalej kontynuować prace nad tym przykładem? ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 heh, ta funkcja jest na tyle łatwa, że wystarczy o niej przeczytać (w końcu nawet ja ją rozumiem ;) ), radził bym ci się zrehabilitować i ulepszyć to jakoś. a co do robienia modów, można zrobić specjalny plik tekstowy, w którym były by definiowane zmienne, określające różne wartości w grze, wczytywały odpowiednie grafiki, , wykorzystywały określenia dla elementów dodanych do samej gry, których gdyby nie było, (były by wyznaczone jako 0 ) gra by je pomijała, określały by podstawowe zmienne do rozgrywki (HP, i np. teksty do mówienia przez NPC i boty) i oczywiście mapy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Bądź napisać/znaleść coś do obsługi LUA lub innych interpretowanych języków i dorobić do tego API. To jest dopiero miodzio <3 ... ale jak by nie patrzeć takie rozwiązanie to raczej na serwerach jakiś gier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Ehh...czuje się "Zjechany" xD Co byście powiedzieli jak bym połączył jakoś mój przykłąd z TYM?? Wtedy wpliku txt zamiast kodu GML było by coś w stylu: 696x187$606x142$642x155$690x141$696x165$192x130$600x185$666x161$ 192x104$732x105$582x157$690x131$732x192$726x145$612x102$684x132$ 666x177$714x197$582x130$660x142$630x174$582x160$ i jak by były jakieś bugi w grze to nie trzeba by było od nowa ściągać tylko np:1 plik...Aaaa i kodu GML nikt nam nie skopiuje... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ehh...czuje się "Zjechany" xD Co byście powiedzieli jak bym połączył jakoś mój przykłąd z TYM?? Wtedy wpliku txt zamiast kodu GML było by coś w stylu: 696x187$606x142$642x155$690x141$696x165$192x130$600x185$666x161$ 192x104$732x105$582x157$690x131$732x192$726x145$612x102$684x132$ 666x177$714x197$582x130$660x142$630x174$582x160$ i jak by były jakieś bugi w grze to nie trzeba by było od nowa ściągać tylko np:1 plik...Aaaa i kodu GML nikt nam nie skopiuje... :] Dobrze, że o tym pomyślałeś, bo raczej o to im chodziło. Jeżeli biega o moją ocenę, daję 3 bo miałeś dobre chęci i bynajmniej działa(najgorszy sposób, ale działa ;p). @btw - jeżeli chcesz wiedzieć, dlaczego najgorszy to prostrzej odpowedzi nie dostaniesz niż "1 linia kodu i dostają cały kod do pliku" @Btw2 - jak chcesz tego użyć dodaj parę własnych argumentów, żeby nie zmieniło na dokładnie jak z tego przykładu, bo jak ktoś będzie go znać, to dekompilacja i koniec(znowu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się