OsamodasxD Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zaniepokoila mnie sprawa pamieci przy robieniu gry. Przy uruchamianiu exe gra zajmuje 70mb pamieci niezaleznie od tego czy kaze mu wiecej wczytywac elementow z folderow czy tez mniej, nawet jak przejde do nast rooma gdzie powiedzmy jest pusty i nie ma zadnych podejmowanych akcji niepotrzebna pamiec sie nie zwalnia..... czy istnieje jakis sposob zeby gm bral tylko to co mu jest potrzebne?? Mowie od razu ze kod gry jest dosc zoptymalizowany.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Wczytane grafiki trzeba oczywiście -> wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 1.optymalizacja kodu 2.dezaktywacja obiektow 3.mała ilosc obiektow 4.wczytywanie sprite z zewnątrz i usowanie ich z pamieci to sa niektore sposoby zwiekszenia wydajnosci gry w gm, wiadomo im wiecej masz obiektow w roomie w ktorych wykonują sie operacje tym wiecej zżera ramu i procka ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Huh, najlepiej wywalić wszystkie sprity z gry i zrobić objekt który będzie je ładował (sprite_add np...) a jeśli ich masz dużo to wywal je GM Extractorem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Restartowanie kompa ;p A tak serio (to up) - Wczytywać grafiki przy używaniu - Wczytywać muzykę przy używaniu - Zmniejszyć możliwie kod Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 no bo właśnie ja tylko polegam na wczytywaniu gafik i wszytskiego co sie da... no nic... bede cos z tym robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się