Skocz do zawartości

jak zrobic amunicje


megaman

Rekomendowane odpowiedzi

przecież już miał strzelanie tutaj:

if(ammo>0)ammo-=1;

jeżeli amunicji jest więcej od zera to odejmij -1 od amunicji ;[

widać że jest ;[

 

a jakbyś chciał użyć sposobu Phoenixa to przy strzale

GML
if(global.strzal=true)ammo-=1;

na to samo wychodzi :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...