Skocz do zawartości

Podążanie za kilkoma obiektami


Ch3mical

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tym razem mam pytanie:

Jak zrobić, aby room podążał za kilkoma obiektami? Nie chodzi, że na raz, tylko:

Najpierw podąża za obiekt1

-Gdy obiekt1 się niszczy, automatycznie tworzy się obiekt2-

Potem podąża za obiekt2

-Gdy obiekt2 się niszczy, automatycznie tworzy się obiekt3-

I podąża za obiekt3.

 

Mam nadzieję, że dobrze sformuowałem pytanie. Może jest trochę n00bowskie, ale proszę o pomoc :)

Oczywiście 100% credits w mojej grze :)

 

 

Zrobiłbym to na "change sprite", ale tak nie będzie działało :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej tym obiektom ustawic parenta par_tracking i wtedy dac to co Merek.S:

GML
_tid=instance_nearest(x,y,par_tracking)

move_towards_point(_tid.x,_tid.y,3)

 

EDIT:

Aaa, to chodzi o viewa? no to podobnie:

GML
_tid=instance_find(par_tracking,0)

if(_tid!=noone)view_object=_tid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...