Lukasz_pila Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Voila! Zamieszczam tutaj demo mojej gry "Street Life", chociaż właściwie to jest wersja beta dema. Gra jest w stylu GTA 1, tyle że nie "plagiat" jak to nazwaliście inną gre. Fakt, gra została oparta na kilku przykładach, ale tą gre robiłem od podstaw. W grze mamy możliwość: -wsiadać/wysiadać z samochodu -rozjeżdżać ludki -strzelać -potrącać inne samochody Wszystkie błędy tymczasowe zostaną poprawione, a ta strona będzie właściwie stroną gry. Prosze o ocenę! Lepsze demo zapowiadam na ferie. W grze pojawi się: -muzyczka -więcej samochodów -więcej ludzi -więcej broni -bardziej urozmaicone miasto Street Life demo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Co was wzięło na to GTA-like-game? A co do gry no to biednie... nie ma się czym zachwycać. Poza tym samochody czasami 'wlepiają' się w budynki i nie można wyjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 No ale to moja pierwsza gra. A to teraz coś wymyśle. To mogło mi posłużyć jako "poligon doświadczalny". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 No dobra wystawiam ocenę: W grze mamy możliwość: -wsiadać/wysiadać z samochodu Mnie się to nie udało -_- -potrącać inne samochody Nie zauważyłem żadnych samochodów, tylko jakies podłużne, zielone objekty, który jak sie później okaazało, były ludzikami. Zastrzezenia: -nie da sie wsiąść do samochodu, a przynajmniej ja nie mogłem -sprity ludka chodzącego i ludka zabitego sa do siebie nieproporcjonalne. Zabity ludek jest za duży! -gdy ludek ma kolizje z domem, następuje jakiś przeskok, tudzież obrót. Trudno orzec, ale coś jest z tym nie tak. Grafiki nie oceniam bo jako takiej nie ma, a zresztą jest to podobno "wersja beta dema". To samo z dźwiekami. Opinia ogolna: Nie mam bo to wersja beta :P Ale moze mi ktos powie, coż to za nowa moda na robienie klonow GTA2? No to tyle, popracuj nad tym i popraw blędy! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Da się wysiąść z wozu. Trzeba dłużej enter trzymać i sprowadzić prędkość do 0 km/h hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NewJoy(nie banujcie mnie) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 dobrze, że nie znałem tego joy'a bo to był kompletnu debil. Znałem go z Cybermychy z forum.Kiedys musialem tam pseudo zmienic.Ale wróćmy do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NewJoy(nie banujcie mnie) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 grałem w tą grę i muszę przyznać, że jest bardzo ładna i podniecająca. czas idzie za wolno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Szczerze mówiąc gra nie wyróżnia się niczym szczególnym, wady te same co wymienili poprzednicy. Ale nie zniechęcaj się, twórz dalej gry. dobrze, że nie znałem tego joy'a bo to był kompletnu debil. Też tak uważam(zaśmiecał temat z Cairo 3) jest bardzo ładna i podniecająca Ten tekst to chyba nie jest odnośnie tej gry?? Coś ci się chyba pomieszało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NewJoy(nie banujcie mnie) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 To był taki żart z tymi przymiotnikami(tak vmiędzy nami Artystami) :D Ale wciąż sądze, że akcja dzieje się za wolno.Ale gra niezła.Lepsza od Tvomka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 30 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Ja się tym nie zniechęce. Będe robił dalej. I mnie nie obchodzi że to jest popularne. Nic nie jest oryginalne z gier z GM CLANU. Typowe Diabla, GTA i te shootery. I mam pytanie: Jak zrobić żeby te samochodu poprostu uderzały w ściane i wyjeżdżały z niej? I jak zrobić skrypt, żeby chwile odczekać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NewJoy(nie banujcie mnie) Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Nie zniechęcaj się.Dam głowę,że zrobisz jeszcze lepszą grę niż GTA. :D Wątpie,że Ci pomogę, brak mi doświadczenia.Na pewno, ktoś Ci pomoże. Musisz tylko dać z siebie wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Dobra, to jak teraz zrobić tutaj, że po zderzeniu samochodu z budynkiem on jakoś porządnie się zachowuje? Ja myślałem o tym żeby zmniejszyć prędkość do 0, ale wtedy mógłby się zacinać, bo jak jechać z prędkością 0? Jak zrobić żeby samochód jednorazowo się zatrzymał, i mógł robić co chce bez zacinania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaytek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Dobra, to jak teraz zrobić tutaj, że po zderzeniu samochodu z budynkiem on jakoś porządnie się zachowuje? W evencie draw musisz dać taki skrypt: draw_text(x.samochod+5;y.samochod+5;'Przepraszam cie sciano'); Porządne zachowanie, prawda? :P Autor postu nie mógł się powstrzymać A serio: mam Ci na forum napisać, jak się robi fizykę obiektów? A już, wikibooks, albo podręcznik do fizyki i uczyć się jak odbija się obiekt w zależności od masy drugiego obiektu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 To jak zrobić żeby odczekać chwilę? Ja chcę zrobić w broni magazynek, i żeby kule leciały prosto (czas ładowania 3 sekundy). I jak zrobić żeby po wjechaniu na trupa, ślady były czerwone przez jakieś 2 sekundy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 To jak zrobić żeby odczekać chwilę? Ja chcę zrobić w broni magazynek, i żeby kule leciały prosto (czas ładowania 3 sekundy). I jak zrobić żeby po wjechaniu na trupa, ślady były czerwone przez jakieś 2 sekundy? Tak dokładnie to nie wiem oco ci chodzi, ale uważam że powinieneś zastosować alarmy, lub ewentualnie timeliny, lub ewentualnie dodatkową zmienną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Street Life v.0.11 No to teraz wydam kolejne demo. Od ostatniego zmieniłem: -grafikę; -system uderzania w budynki; -2 rodzaje ludzi (planuje 20 rodzajów); To wydaje się mało, ale różnica jest duża. A teraz link: http://rapidshare.de/files/15162490/streetlife.exe.html W następnym demie zapowiadam: -5 rodzajów samochodów; -20 rodzajów ludzików -14 rodzajów budynków (są 4) Demo będzie 3 maja. Narazie oceńcie to demo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawli Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Co w tych samochodach się stało?? Kierownica się zablokowała czy co?? Bo jakoś dziwnie jeżdżą. Po trawnikach, domach, ludziach itd, a nie normalnie po ulicach. :lol2: A ten człowiek, którym chodzisz, to pod zabitymi ludzikami chodzi. Mówię Ci POPRAW TO!!, bo trochę słaba gierka. PS: A grafikę sam robiłeś mam rację nie?? Jak sam to nawet OK :thumbsup: podoba mi się tylko te domy trochę dziwne jak na pierwszy wygląd. Najpierw myślałem, że to stoi dom na domie, a potem się kapnąłem, że to pomieszczenie na schody lub windę. A tak ogółem całkiem nie źle. :P Popracuj jeszcze nad dźwiękiem, bo cienko. Samochodem fajowsko się jeździ, ale i się zacina. Ludzie i samochody się blokują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Jaka jest zmienna na zmianę sprite'a? Chcę zrobić, żeby po zejściu z motoru (bo dorobiłem), motor znowu się zamieniał w zwykły motor a nie dalej kolesia, który na nim siedzi. I oceniajcie demo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mif@ Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Gra jest bardzo słaba..strasznie dużo bugów i niedociągnięć :/. Najbardziej jednak chcę zadać pytanie..co to za perspektywa ? Na postacie i samochody patrzy się z góry, a na domki.. w jakimś dziwnym rzucie izometrycznym :/. O co w ogóle chodzi w tej grze ?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 13 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 To jest życie na ulicy. A perspektywa jest O.K., bo te samochody jeżdżą na boku... (a tak na serio to budynki od góry są beznadziejne, a samochody-pudełka jeszcze gorsze). To jak zrobić tego sprite'a? (że jak schodze z motoru to sprite się zmienia)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Spokojnie, twórz dalej tą grę. Jeśli chodzi o zmianę sprita, to zrób następująco: stwórz w jednym spricie: image z samym motorem, a następnie z motorem i jego jeźdźcą :D . Przy jakimś tam zdarzeniu, gdy pacjent schodzi z motoru daj w objekcie motoru coś takiego: image_single = 0;//cyfra jest to wartość danego image A dlaczego w jednym spricie, ponieważ gra będzie miała mniej do rozpakowywania do tempów przy starcie (jeden plik, a nie więcej). Po drugie łatwiej, to zrobić w scryptach. Oczywiście motor bedzie jeździł w różne strony, to tych obrazków będzie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_pila Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 To nawet działało ale od jakiegoś czasu mam zarejestrowaną wersję i korzystam z image_angle . Jak wsiąde na motor to on miga- raz jest bez jeżdżącego a raz z nim. Taka animacja. A teraz informacje na temat postępów Street Life: Była kilkumiesięczna przerwa w robieniu gry, prace stanęły. Teraz zacząłem używać image_angle to łatwiej jest zrobić pojazdy. Ochota robienia gry wróciła. Ja sam nie widze jasnej przyszłości SL, ale na jego nieco ulepszonym enginie (nazwałbym go Street Life Engine 0.11) powstaje nowa gra, pod roboczym tytułem The Life. Spróbuje zamiast zwykłego GTA zrobić coś bardziej w stylu RPG osadzonego w Liberty City. Nie mówie że miasto będzie się tak nazywać, ale wiecie o co mi chodzi. Będziemy tam robić karierę w bardziej legalny sposób, chociaż będziemy mogli również prowadzić życie gangstera. Poprostu gra się posuneła bardziej w kierunku Simsów. Prawdopodobnie (nie rozmawiałem o tym jeszcze) The Life będzię grą pod szyldem Mibody. Tego nie wiem, możliwe też że będzie to moja solowa gra (i na to są większe szanse). Do tego ulepsze grafikę i ciągle będe próbował ulepszać engine. POPRAWIONE BŁĘDY: -nieproporcjonalny trup (względem żywego ludzika); -samochód nie wbija się w domy i nie zacina się, co było wręcz domeną tej gry wg mnie! Wreszcie! Okazało się że był jakiś głupi skrypt kolizji, (nie ufajcie przykładom) który teraz poprawiłem dzięki mojemu skromnemu doświadczeniu B) (joke?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się