Lechu4444 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Czy da się zastąpić jakoś to "rot", korzystam z wersji LITE i nie mogę użyć polecenia draw_sprite_ext. Domyślam się że skrót "rot" pochodzi od rotation ale nie działa czy jest jakieś polecenie aby to zastąpić? Z góry THX :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XivroX Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 ale draw_sprite_ext może być używane w LITE(chyba) Ja bym to zastąpił wyrażeniem direction, ale, tylko gdy robisz top-down w innym wypadku musi być to stała wartość np. 0 albo coś, chyba, że wyskakuje błąd, że nie masz PRO. Ja tam zawsze wpisuję image_angle i tyle :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 @XivroX heh tylko ze image_angle wymaga tez wersji pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 draw_sprite_ext jest tylko w PRO. Ale jest jedno rozwiązanie... @Edit Zrobiłem x) Przykład obrotu v LITE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Czy da się zastąpić jakoś to "rot", korzystam z wersji LITE i nie mogę użyć polecenia draw_sprite_ext. Domyślam się że skrót "rot" pochodzi od rotation ale nie działa czy jest jakieś polecenie aby to zastąpić? Z góry THX :thumbsup: Używasz draw i chcesz wstawić w obiekcie draw_sprite_ext()? Jeśli tak, a skoro masz wersje lite to spróbuj: GML draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Jak mu o to chodzi to się zaszczele x| Po kij Ja robiłem ten przykład TT_TT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 draw_sprite_ext jest tylko w PRO. Ale jest jedno rozwiązanie... @Edit Zrobiłem x) Przykład obrotu v LITE No tak tylko że jak robie top-down to nie wiem jak zrobić strzelanie tak aby kula wychodziła zawsze z pistoletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 kulka.direction = gracz.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mam sprita żołnierzyk z pistoletem i teraz wciskam przycisk odpowiedzialny za strzał kula wylatuje z końca lufy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 To chyba dobrze, tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mam sprita żołnierzyk z pistoletem i teraz wciskam przycisk odpowiedzialny za strzał kula wylatuje z końca lufy. Zobacz ten temat: https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9214&hl= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się