Skocz do zawartości

Zapamiętywanie


Pitero

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie:

Co zrobić żeby po naciśnięciu przycisku (np) "Klasa: Wojownik" (z trzech dostępnych) w roomie1, obrazek przypisany do niego pojawiał się w roomie2, a nie pierwotny (żeby sprite "hero_jakiś" zapisywał się, i pojawiał w następnym roomie)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jakiś obiekt nadzorujacy całą sprawę np. obj_klasa. daj mu w create globlal.klasa=0. Ustaw ten obiekt na persident. Następnie w akcjach przycisku daj np. dla klasy wojownik global.klasa=1, dla maga global.klasa=2. Kapujesz? Wartość zmiennej opisuje klasę. Następnie w jakimś obiekcie (nie wiem co to ma być, bo dokładnie nie opisałeś) utwórz taka akcję w drawie:

GML
switch (global.klasa)

{

case 1:

//np. draw_sprite(x,y,spr_woj)

case 2:

//np. draw_spriter(x,y,spr_mag)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...