Pitero Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Mam pytanie: Co zrobić żeby po naciśnięciu przycisku (np) "Klasa: Wojownik" (z trzech dostępnych) w roomie1, obrazek przypisany do niego pojawiał się w roomie2, a nie pierwotny (żeby sprite "hero_jakiś" zapisywał się, i pojawiał w następnym roomie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 przy kliknięciu: global.obrazek = nazwa_sprita w następnym roomie draw_sprite( global.obrazek , 0 , x , y ) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zrób jakiś obiekt nadzorujacy całą sprawę np. obj_klasa. daj mu w create globlal.klasa=0. Ustaw ten obiekt na persident. Następnie w akcjach przycisku daj np. dla klasy wojownik global.klasa=1, dla maga global.klasa=2. Kapujesz? Wartość zmiennej opisuje klasę. Następnie w jakimś obiekcie (nie wiem co to ma być, bo dokładnie nie opisałeś) utwórz taka akcję w drawie: GML switch (global.klasa) { case 1: //np. draw_sprite(x,y,spr_woj) case 2: //np. draw_spriter(x,y,spr_mag) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitero Opublikowano 9 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Dzięki już działa :thumbsup: oba się przydały :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się