mcgluszak Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Siemka. Jak zrobić żeby room się zmieniał gdy obiekt stanie w odpowiednim miejscu, np. obiekt ludek podchodzi do drzwi i przechodzi do rooma dom ? Bo niby mogę sobie zrobić obiekt który po kolizji z bohaterem zmienia rooma, ale co jak będę miał 20 roomów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Trzeba tak zrobić, zeby Ci zmienił rooma na room "dom". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 GML room_goto_next()? wtenczas przeniesie Cię do następnego romu. albo if ( room = room11 ) room_goto( room_13 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 GML if(place_meeting(x, y, obj_drzwi_do_domu)){ room_goto(rm_dom); } ...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Jak stanie koło drzwi to przechodzi do rooma dom, a jak stanie koło wejścia do jaskini to przechodzi do rooma jaskinia. I chcę żeby to było w JEDNYM obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 W ten sposób co Dawidds : GML if(place_meeting(x, y, obj_drzwi_do_domu)){ room_goto(rm_dom); else if (place_meeting(x, y, obj_drzwi_do_jaskini)){ room_goto(rm_jaskinia); else if(place_meeting(x, y, obj_drzwi_do_tyłka)){ room_goto(rm_tyłek); :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 W takim razie zrób to w OBIEKCIE bohatera. Kolizjom z poszczególnymi obiektami daj akcje przejścia do roomu i problem rozwiązany ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Nie dokładnie o to mi chodziło, ale i tak jest ok ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Zeby to bylo np. w jednym roomie, sprawdz zanim sprawdzisz czy postac stoi na obiekcie ktory ja przenosci do innego roomu w jakiej pozycji jest ten obiekt. Np. jesli wejscie do jaskini lezy w roomie na x=100 y=100 a domek x=200, y=200 GML if(place_meeting(x, y, obj_drzwi_do_domu)) { if self.x = 200 && self.y = 200 { room_goto(rm_dom); } if self.x = 100 && self.y = 100 { room_goto(rm_jaskinia); } } w ten sposob jeden obiekt bedzie przenosil Cie w rozne miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się