Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Żaden spam, ja ci odradzam z całego serca ten system ( dead po 1 strzale ). Chcesz zwiększyć jeden realny aspekt, ale tym samym obniżasz inny ( tzn. łucznicy to ślepe kury ). Ale dobra kończymy jak nie dasz się przekonać ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jak zobaczysz demo to ty się przekonasz^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 dlaczego pomysl zabiciem po jednym strzale jest zly? o0 jak dla mnie jest b. dobry jesli chce sie urealnic rozgrywke. Ktos ci scina leb i po tobie a nie '-10 hp'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 jak chcesz zobaczyć jak trudno trafić w głowę to zagraj w mount and blade ps. kto mi wstawił 1 gwiazdke^^ Get a life... Jak chcecie wiedzieć jak trudno trafić w głowę to pójdźcie na strzelnicę :P Co do gry ja nie komentuje tego systemu dopóki nie zobaczę demka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Demo z inventory nie pokazuje dużo, nawet nie wiem czym założyć tą broń i zbroję (próbowałem wszystkie przyciski). Nadal nie daję oceny, czekam na demo z prawdziwego zdarzenia. PS: ΨΧΞ znaczy Psi Chi X, czyli Psichix ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 dlaczego pomysl zabiciem po jednym strzale jest zly? dlatego bo < przeczytaj moje wszystkie posty> :P jakby to była strategia, gdzie zażądzasz 1000 jednostek, a nie jedym hipciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 ładnie to tak dekompilować almore? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 zażądzasz 1000 jednostek, a nie jedym hipciem. JA CHCĘ STRATEGIĘ W KTÓREJ ZAżĄDZAMY JEDNYM HIPCIEM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 w takim razie ja chce słonia i stonoge. kamrat zrobi grafike stonogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Get a life... Jak chcecie wiedzieć jak trudno trafić w głowę to pójdźcie na strzelnicę tongue2.gif Co do gry ja nie komentuje tego systemu dopóki nie zobaczę demka. Ja trafiłem w tarczę wielkości głowy z odleglości jakiś 20m wiatrówką na śruty :P Więc sądzę że łucznik którym bd bohater spokojnie trafi gościa w leb strzala z kuszy np. z luku chyba trudniej można dać mniejsze prawdopodobieństwo :) dlaczego pomysl zabiciem po jednym strzale jest zly? o0 jak dla mnie jest b. dobry jesli chce sie urealnic rozgrywke. Ktos ci scina leb i po tobie a nie '-10 hp'... Life is Brutal :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja trafiłem w tarczę wielkości głowy z odleglości jakiś 20m wiatrówką na śruty tongue2.gif Więc sądzę że łucznik którym bd bohater spokojnie trafi gościa w leb strzala z kuszy np. z luku chyba trudniej można dać mniejsze prawdopodobieństwo smile.gif Po pierwsze z łuku (i kuszy) strzela się trudniej niż z broni palnej :P Przynajmniej mi. Po drugie: tak zgadzam się , dobrze wyszkolony łucznik będzie strzelał po łbach. EDIT: 20m to bardzo mało ^^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 heh wiem że mało ale dałem przykład ^^ Ale sądzę żę ten HERO już kilka lat się uczy strzelać, a jeśli nie no to można zrobić coś takiego że przy strzale trzeba go wycelować ale myszka się trzęsie , im większy level łucznictwa tym mniej się trzęsie i jest łatwiej trafić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 na co wskazuje pewne trzy znaki w sygnaturce W sygnaturce dla jaj skopiowałem to coś od PsichiXa nawet nie wiem co to znaczy^^ PS: ΨΧΞ znaczy Psi Chi X, czyli Psichix ;D I dla tego są tacy co mówią że mam swoj fanklub ;D A co do gry to invetory i screen ukazują za mało by ocenić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalin Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Lol, czy to nie przypadkiem przerobiona Almora?? Bo widać po grafie, że jakaś znajoma :o Nie czekam na to MMO <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 25 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Wszystko sam rysowałem oprócz drzewek które są copoconaco a backgorund jakiś taki znalazłem gdzieś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2008 Inventory chyba ostatnia wersja, info itema zmieni się wraz z wydaniem dema. Cyframi keypada(nie wiem czy to tak się nazywa :P) 1,2,3 podbija się statystyki chociaż i tak będzie potrzebna tylko jedna statystyka do podbicia. Mówcie o bugach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Tak jest bug. mówię ci. baaaaaaaaaardzo przypomina inv by yoda jak ktoś tu wcześniej ci to mówił. Ja wole nie oceniać, dopóki nie pokażesz animacji łażenia gostka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 baaaaaaaaaardzo przypomina inv by yoda jak ktoś tu wcześniej ci to mówił. Wystarczy zobaczy tematy Syliusha, by się o tym przekonac. Choc nie twierdzę, że autor całkowicie skopiował przykład Yody, to jednak jest to bardzo zastanawiające;/ Syliushu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woock Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 PS: ??? znaczy Psi Chi X, czyli Psichix ;D W takim razie 'ZeroXbot' należy interpretować jako 'zet-e-er-o-iks-be-o-te'. Z tego, co się dowiedziałem na lekcjach greki, to zestawienie psi, khi i ksi bez wstawienia dwóch jot między owe literki daje nieco inny efekt, a mianowicie ps(k)hks. Nazwa literki nie jest równoznaczna jej brzmieniu. W przeciwnym razie np. 'demokracja' brzmiałaby 'delta-eta-my-omikron-kappa-ro-alfa-theta-jota-alfa'. Uczta się języków :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Cos jeszcze? nie sądzisz ze to spam? Poza tym każdy interpretuje inaczej i nie ma co sie nad tym roztrząsać. Wracajmy do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Crackkk nie wiem co tak się przyczepiłeś do tego inv Yody, mój jest inny pisany od zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Daje wam film z początkowych prac na systemem chodzenia film. Jednak prawdopodobnie będzie inny w którym będę na argumentach ustawiał wartości. PS. Gów.. na nim zobaczycie bo znalazłem jakiś głupi program do kompresji a tak naprawdę grafika jest lepsza. Edit: Trochę się za bardzo pospieszyłem i zrobiłem sobie na argumentach trochę za szybko. Chodzenie Hmm... bieg downa??? Szukajcie bugów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 wedlug mnie to powazny bug widac na pierwszy rzut oka - ten ruch.. albo postac faktycznie ma downa albo wyglada jakby dziwnie plywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Dla jaj zrobiłem bieg downa. Bo na szybko rano robiłem ustawianie kąta na argumentach. Jak wróce do domu to wtedy zaczne robić dobre chodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 tak jak masz dla kierunku sprite'a dodane angle, tak dla rąk odejmij angle i bedzie lepiej wygladac ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 3 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 W sensie dobre że realne, bo skrypty do chodzenia zrobiłem i tam wstawiłem argumenty żebym mógł prosto modyfikować. Edit: Ok zrobiłem tera lepszy ruch. Jest już tu pod linkami dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Pierwszym zdaniem totalnie mnie rozjebebebebeałeś, za dużo się w guild warsa nagrało. PAŁA SYNU, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 4 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Hmm... może i masz rację :D mógłbym jeszcze zmienić tą fabułę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Ten bieg downa przypomina mi mój przykład (nawet tak samo "krzywo" się obraca) Chyba dokończę Red Worlda :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syliush Opublikowano 12 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 W moim chodzeniu użyłem 4 oddzielnych elementów: głowy, lewej ręki, prawej ręki i korpus. A wszystko zrobiłem na argumentach. Teraz jak twój przeglądałem to ty miałeś tylko korpus i nie użyłeś argumentów ale dodatkowo miałeś walenie mieczem czego ja nie mogę zrobić bo muszę nad tym trochę posiedzieć. PS. Co to Red World??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się