Skocz do zawartości

expected symbol


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie gdzie w tym kodzie może być niepotrzebny znak ja jakoś nie mogę znaleźć

 

GML
aa=instance_nearest(x,y,major)

 

{

if aa.wsiadanie=1 and keyboard_check(vk_control)

{

aa.wsiadanie=0

}

}

with (aa)

{

 

if wsiadanie=0

{

image_angle=direction

direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) //

// poruszanie

if ( point_distance( x , y , mouse_x , mouse_y ) > 5 )

{

s = 5 // prędkość poruszania na boki

if( keyboard_check( ord('A'))or keyboard_check( vk_left ))

 

{

x += lengthdir_x( s, direction + 90 );

y += lengthdir_y( s, direction + 90 );

}

else

if( keyboard_check( ord('D'))or keyboard_check( vk_right ))

{

x += lengthdir_x( s, direction - 90 );

y += lengthdir_y( s, direction - 90 );

}

 

if ( keyboard_check( ord('W') )or keyboard_check( vk_up ))

speed = 5

else

if ( keyboard_check( ord( 'S' ) )or keyboard_check( vk_down ))

speed = -3

else

speed = 0

}

else

speed = 0

}

// ***.

aa=instance_nearest(x,y,auto)

if distance_to_object(aa) <20

{

if keyboard_check(vk_control)

{

aa.wsiadanie=1

}

}

with (aa)

{

 

if wsiadanie=1

{

 

if keyboard_check(vk_left) and (speed != 0 and speed>=1){

direction+=3

image_angle+=3

}

 

if keyboard_check(vk_right) and (speed != 0 and speed>=1){

direction-=3

image_angle-=3

}

 

 

 

 

if keyboard_check(vk_up){

friction=0;

direction=auto.direction;

speed+=0.3;

}

if(speed>=60)

{

speed=60;

}

}

 

if keyboard_check(vk_down){

friction=0;

direction=auto.direction;

speed-=0.1;}

 

image_angle=direction

 

}

 

if aa.wsiadanie=1

{

visible=0

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje ci 1 } w tym kawałku kodu:

 

 

with (aa)

{

 

if wsiadanie=0

{

image_angle=direction

direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) //

 

// poruszanie

if ( point_distance( x , y , mouse_x , mouse_y ) > 5 )

{

s = 5 // prędkość poruszania na boki

if( keyboard_check( ord('A'))or keyboard_check( vk_left ))

 

{

x += lengthdir_x( s, direction + 90 );

y += lengthdir_y( s, direction + 90 );

}

else

if( keyboard_check( ord('D'))or keyboard_check( vk_right ))

{

x += lengthdir_x( s, direction - 90 );

y += lengthdir_y( s, direction - 90 );

}

 

if ( keyboard_check( ord('W') )or keyboard_check( vk_up ))

speed = 5

else

if ( keyboard_check( ord( 'S' ) )or keyboard_check( vk_down ))

speed = -3

else

speed = 0

}

else

speed = 0

}

 

 

kasuj sobie po 1 "{" i 1 "}" to zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twój zapis jest niechlujny i nie spójny.

GML
aa=instance_nearest(x,y,major)

 

if ( aa.wsiadanie=1 and keyboard_check(vk_control)) aa.wsiadanie=0

 

with (aa)

{

 

if wsiadanie=0

{

image_angle=direction

direction = point_direction( x , y , mouse_x , mouse_y ) //

// poruszanie

if ( point_distance( x , y , mouse_x , mouse_y ) > 5 )

{

s = 5 // prędkość poruszania na boki

if( keyboard_check( ord('A'))or keyboard_check( vk_left ))

 

{

x += lengthdir_x( s, direction + 90 );

y += lengthdir_y( s, direction + 90 );

}

else

if( keyboard_check( ord('D'))or keyboard_check( vk_right ))

{

x += lengthdir_x( s, direction - 90 );

y += lengthdir_y( s, direction - 90 );

}

 

if ( keyboard_check( ord('W') )or keyboard_check( vk_up ))

speed = 5

else

if ( keyboard_check( ord( 'S' ) )or keyboard_check( vk_down ))

speed = -3

else

speed = 0

}

else

speed = 0

}

}

// ***.

 

aa = instance_nearest(x,y,auto)

 

if ( distance_to_object(aa) <20 )

{

if keyboard_check(vk_control) aa.wsiadanie=1

 

}

 

with (aa)

{

if ( wsiadanie=1 )

{

if keyboard_check( vk_left ) and (speed != 0 and speed >= 1 )

direction += 3

image_angle += 3

}

 

if keyboard_check( vk_right ) and (speed != 0 and speed >= 1 )

{

direction -= 3

image_angle -= 3

}

 

 

if keyboard_check( vk_up )

{

friction = 0;

direction = auto.direction;

speed += 0.3;

}

 

if ( speed >= 60 ) speed = 60;

 

if keyboard_check(vk_down)

{

friction = 0;

direction = auto.direction;

speed -= 0.1;

}

}

 

image_angle = direction

 

if ( aa.wsiadanie = 1 ) visible=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...