Skocz do zawartości

Zablokowane QuadEngine RagDoll


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Dzięki dużej pomocy PsichiX'a, w poprawianiu błędów w silniku, zrobiłem RagDoll'a

Link: https://gmclan.org/up3535_4_RagDoll.html

 

Lewy przycisk myszy - poruszanie lalką.

 

Screen: https://gmclan.org/up3535_6_ragscreen.html

 

Aktualna wersja silnika V 0.5.0.5 - (na końcu 0.5, bo zaczynają się pracę nad optymalizacją)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale bieda ^^

W temacie pisałeś, że TAKI SAM efekt, jak na XenoNie da się osiągnąć lengthdir'ami i collision_circle().

 

A tu bieda, dużo więcej funkcji, potrzebny DLL, a efekt tak badziewny, że nie wiem, jak to opisać.

Postać przelatuje przez kulki, brak pętli (a to już mówi po poziomie autora...), grawitacji nie komentuje, i w ogóle, praktycznie zero fizyki.

 

Naprawdę nie ma co się brać za engine od fizyki, jeśli nie ma się o tym zielonego pojęcia.

 

Sorry, ale oceniam efekt, a nie nakład pracy.

2/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XenoN Psichixa lepszy -.- I po co tyle obiektów (kółek) ? A jak chcę mieć 200 kulek, to musze mieć 200 obiektów? Beznadzieja. Dwa.

Jak już wcześniej mówiłem, że można to w draw zrobić! Ja dałem se objekty, ponieważ nie było za dużo czasu, a czas grania mi się kończył i wystarczy se określić samemu pozycje.

 

@Edit: Damian nie odpisze bo, wie że mój silnik ma więcej linijek kodu (bez komentarzy ani niepotrzebnych spacji) niż jego niepotrzebny silnik, razem ze wszystkimi linijkami kodu.

@Damian: nie myśl że jesteś fajny bo masz avatar kogoś mądrego i fajnego. To że jesteś starszy to nic nie znaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...