Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Witajcie! Dzięki dużej pomocy PsichiX'a, w poprawianiu błędów w silniku, zrobiłem RagDoll'a Link: https://gmclan.org/up3535_4_RagDoll.html Lewy przycisk myszy - poruszanie lalką. Screen: https://gmclan.org/up3535_6_ragscreen.html Aktualna wersja silnika V 0.5.0.5 - (na końcu 0.5, bo zaczynają się pracę nad optymalizacją) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rewlisz Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 3+/5 Niezbyt ciekawy. Nie będę dogłębniej tego komentował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Słabe to troche, postać zawsze przelatujeprzez te kulki zamiast się zatrzymywać, w ogóle nie uwzględnione kształty, tylko wszystko opiera się na punktach, no i czemu zrobiłeś 50 obiektów kolko<wstaw numer> ? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 ano nie chciało mi się pisać wszystkich pozycji :P Ps; to jest pierwszy test, dzięki za średnie opinie, postaram się to poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Jakich znowu pozycji? do czego to odnosisz? Do tych obiektów kolko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 w kółkach niema kodu, za to w step se zobacz na początku (kolko1.x itd) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ludek przelatuje bez większych oporów przez te kółka. I jak patrzę na ten kod, to to nie jest tylko lengthdir i collision_circle... (a podobno tak się da...) -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 To jest engine DLL, zaraz zrobię te skrzyneczki co psichix robił :P PS: jak myślisz jak to w DLL mam? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 w kółkach niema kodu, za to w step se zobacz na początku (kolko1.x itd) Pętle ukradli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Możliwe :D To i tak jest tylko przykład na engine, a nie tutek od pętli w końcu nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Ale po co robić niepotrzebny bałagan? Przykład ma byc przejrzysty i w ogole od tego bije nieprofesjonalizmem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Możliwe... PS: na skrzynki jeszcze poczekacie :( trzeba poprawić silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Co wy tam wiecie xD? Dla mnie dobry jest - fakt brakuje mu tego i owego ale jest dobry. Przykład ma byc przejrzysty i w ogole od tego bije nieprofesjonalizmem Masz rację, doczepił bym się co do opisów. Ale dla mnie i tak jest dobrze. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 No jakieś podstawy już są =) ciesze się, że się uczysz. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Ale bieda ^^ W temacie pisałeś, że TAKI SAM efekt, jak na XenoNie da się osiągnąć lengthdir'ami i collision_circle(). A tu bieda, dużo więcej funkcji, potrzebny DLL, a efekt tak badziewny, że nie wiem, jak to opisać. Postać przelatuje przez kulki, brak pętli (a to już mówi po poziomie autora...), grawitacji nie komentuje, i w ogóle, praktycznie zero fizyki. Naprawdę nie ma co się brać za engine od fizyki, jeśli nie ma się o tym zielonego pojęcia. Sorry, ale oceniam efekt, a nie nakład pracy. 2/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Pomijając fakt, że efekt jest BEZNADZIEJNY, bo to w ogóle ragdolla nie przypomina, to twoja sygnatura świadczy o tym, że albo jesteś kujonem (nie: mądry, lecz uczysz się bez sensu), albo kłamiesz... No ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traped Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 XenoN Psichixa lepszy -.- I po co tyle obiektów (kółek) ? A jak chcę mieć 200 kulek, to musze mieć 200 obiektów? Beznadzieja. Dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Fizyka CtC przy tym wymiata :X Słabo, i po co te obiekty tak poza tym? Dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dam Ci te 2/5 Crackkk: A tak sie chwaliłeś... i widzisz "ta twoja wiedza i przechwałki" Ci na dobre nie wyszły... <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Dam Ci te 2/5 Crackkk: A tak sie chwaliłeś... i widzisz "ta twoja wiedza i przechwałki" Ci na dobre nie wyszły... <_< Hahaha solo? przynajmniej coś mój silnik liczy w przeciwieństwie do twojego "skrótowca" haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 taaa twoj silnik liczy chyba na to że ktoś go pobierze... Jak chcesz sie ze mną kłucić to pisz na gg a nie bede Ci tematu zasmiecał jak Ty mi <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 16 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2008 Damian21 niestety Crackkk-GM ma racje. Nie porównuj swojego kodu do tamtego dlla ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 XenoN Psichixa lepszy -.- I po co tyle obiektów (kółek) ? A jak chcę mieć 200 kulek, to musze mieć 200 obiektów? Beznadzieja. Dwa. Jak już wcześniej mówiłem, że można to w draw zrobić! Ja dałem se objekty, ponieważ nie było za dużo czasu, a czas grania mi się kończył i wystarczy se określić samemu pozycje. @Edit: Damian nie odpisze bo, wie że mój silnik ma więcej linijek kodu (bez komentarzy ani niepotrzebnych spacji) niż jego niepotrzebny silnik, razem ze wszystkimi linijkami kodu. @Damian: nie myśl że jesteś fajny bo masz avatar kogoś mądrego i fajnego. To że jesteś starszy to nic nie znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi