Harv Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Mam kod na machanie ramionami: GML //Kod wywalony, all rights reseved :[ Jest to skrypt. Używam go w obiekcie jako Skrypt1(12,2) Chodzi tu, aby bohater machał ramionami w czasie ruchu, jednak nic to nie daje, Krąży wciąż w kółko ;/ W create mam: GML dire = 0; dir = 0; To wszystko. Z góry dzięki za pomoc. E: Poprawiłem troszkę, teraz się nie kręci, ale źle chodzi nadal o.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Zobacz mój przykład animacji szkieletowej, jest do d... ale może tam znajdziesz rozwiązanie, bo podobnie to robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Na twoim miejscu użył bym funkcji... Mniej roboty, lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Może być to wina tego że nie skonwertowałeś zmiennej dire na stopnie. GML direction+=radtodeg(dire); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 HuderLord: jest jeszcze gorzej ;x Yoda: Twoja animacja szkieletowa ssie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 A co z tą animacją się dokładnie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Jak dodałem radtodeg to kręci się w kólko. A bez tego, zamiast iść prost, idzie krzywo :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Wywal direction += dire i w stepie walnij image_angle = direction + dire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 15 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Nobody: hm, dzięki. Troszkę inaczej zrobiłem, ale działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Yoda: Twoja animacja szkieletowa ssie sad.gif Ale jest praktycznie na takiej samej zasadzie jak twoja? x_x Przecież ja tu nie mówię o efekcie tylko rozwiązaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi