Skocz do zawartości

Obsługa 3D w GMLu


Compi

Rekomendowane odpowiedzi

musisz zachowac pewna zasade: obiekt camera MUSI byc zawsze pierwszym w roomie, MUSI miec najmniejszy depth (wiec rysowanie w nim czegokolwiek odpada, niech podaza za playerem), wtedy nie powinno sie psuc nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ale jest jeszcze pewien problem.

Jak wiadomo 0,0 w d3d to lewy dolny róg.

Tak więc zmienna y jest odwrócona, nie?

Jak mam w playerze ustawione że obrazek obraca się do myszki to wtedy zamiast obrócić się do góry, obraca się w dół. Coś mi zdanie stylistycznie złe wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wystarczy ze kazdy direction zmieni znak na przeciwny to bedzie wszystko grac :) [czyli zamiast: lengthdir_x(len,dir) dasz: lengthdir_x(len,-dir) itp.]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...