Darlix Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Witam. Jak zrobić takiego gościa(AI) co będzie chodził za mną, strzelał i pomagał mi wykonywać misje? :) Jeśli ktoś ma link do takiego przykładu to niech mi podrzuci :) Będę wdzięczny :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 6. "Jak zrobić..." Jak zrobić, żeby w mojej grze... Często takie pytanie jest zbyt ogólne. Nie pytaj, jak zrobić jakąś skomplikowaną rzecz oczekując prostej odpowiedzi tak jakby dało się to zrealizować przez wywołanie jednej funkcji. Musisz wiedzieć, że często kryje się za tym cała obszerna dziedzina, którą trzeba poznać i której nie da się wyjaśnić i nauczyć w jednej chwili. Pogódź się z tym i uwierz, że naprawdę nie ma drogi na skróty - gdyby była, wszyscy byśmy nią chadzali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Najprościej? GML if distance_to_object(o_hero)>30 mp_potential_step(o_hero.x,o_hero.y,5,0) if instance_exists(o_wrog) { wrog=instance_nearest(x,y,o_wrog) direction=point_direction(x,y,wrog.x,wrog.y) } else direction=point_direction(x,y,o_hero.x,o_hero.y) Do tego dodaj strzelanie, i może zadziała ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się