Kosmitak Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Witam. Mam pewien problem. Zrobiłem już plecak złożony z kilku obiektów(obj_plecak1,obj_plecak2 itd.) i by chodził jak się wyjdzie za mepe to w step wpisałem x=view_xview; y=view_yview; i wszystkie obiejekty plecaka skupiły się w rogu ekranu. I tu się pojawia się te pytanie. Jak zrobic by obiekty plecaka chodziły za ekranem ale by się nie skupiały w jednym miejscu?? Z góry dzięki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Zrobić plecak w jednym obiekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 x=view_xview+cośtam y=view_yview+cośtam. lol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Harrrry tolko jak :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Japanstache podał ci prawie dobre rozwiązanie. Jak chcesz użyć parę viewów, zrób to tak: GML if(view_current==0) { x=view_xview[view_current]+...; y=view_yview[view_current]+...; } zamiast kropek podstaw konkretną liczbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Ok dzięki :thumbsup: dzieła :thumbsup: Zamykam temat :rip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 dobre rozwiązanie Ja nie rozumiem po co sobie utrudniać kupą obiektów. A już w ogóle nie rozumiem co ma do tego x i y ;/ GML draw_sprite(spr, subimg, view_xview+xoffset, view_yview+yoffset); ??? btw fajnie że zamknąłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Witam ponownie Otworzyłem ten temat bo mam jeszcze jedno pytanie i nie chciałem zaśmiecac forum np. miecz normalnie się wkłada do plecaka ale jak się ruszę a plecak za mną to miecz zostaje w miejscu gdzie został najpierw przeniesiony a jak wkładam do plecaka 2 miecz to oczywiście wkłada się na drugie miejsce i dzieje się tak samo. Jak zrobic by obiekty po włożeniu „trzymały” się plecaka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 sorry za podwójne post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 x = plcecak.x + miejsce_slotu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosmitak Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 dzięki No i występuje błąd wpisałem kod w kolizji z obj_plecak1 x = obj_plecak1.x y = obj_plecak1.y bez tego miejsca_slotu i jak wezmę jeszcze miecz albo tarcze to skupiają się w tylko obj_plecak1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się