Makary155 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Zaczalem robic nowa gre w ultimate 3d. Problem wyglada tak. Mam 2 obiekty. camera i tank. Obiekt camera patrzy na tank w widoku top down. Jak zrobic zeby tank obracal sie dokladnie w strone myszy? Probowalem przez GetMousePosition i pointdirection lecz obraca sie zle. Z gory dzieki za pomoc.Pisze z komorki sory za bledy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 GML image_angle=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)-80+random(20) speed=2+random(1) friction=0.05 powinno ładziać(dzialac) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 wyglada na to ze nigdy nie uzywales u3d. tak tez probowalem. nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 wiecej nie moge pomoc xD nigdy nie robilem w u 3D cya :thumbsup: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Nie działa - znaczy co się dzieje ? Nic ? Używałeś przykładu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Był już taki temat... Spróbuję go znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 27 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Dobra wykombinowałem cos takiego: link Bardzo byłbym wdzięczny za poprawienie tego. GetMousePosition() direction=point_direction(x,y,global.mouse_x,global.mouse_y) yrot=direction To jest ten kod w _stealth_model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2008 Sam juz do tego doszedlem ale dzieki i tak. Wprawdzie jest to nie obracanie w strone kursora, a obracanie sie przy pomocy osi x myszy, ale dobre i to. Temat zamkne. EDIT: Dam tu kod, żeby więcej takich tematów nie było :) W create: mouse_speed=0.3 //czułość myszy yrot=0 //zerujemy obrót(na wszelki wypadek) W Stepie: GetMousePosition() yrot+=(display_window_get_width()-global.mouse_x)*mouse_speed SetMousePosition(display_window_get_width()/2,display_window_get_height()/2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi