Skocz do zawartości

Umbrella 2 Engine - Dla was


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie !

 

Chciałbym wam przedstawić owoc mojej nieudanej pracy chyba sprzed pół (jak nie więcej) roku.

Oto kawałek silnika gry platformowej opartego o GM-Physics.

 

Zawarte jest w nim kilka ciekawych i przydatnych rzeczy miedzy innymi:

 

-Jak poruszać obiekty na tym silniku

-Dynamiczne tworzenie obiektów

-Tworzenie terenu

-Manipulacja wszystkimi zachowaniami gracza

-I wiele innych

 

Jest też wypasiony tryb Debug/testowy w którym możemy dowolnie tworzyć obiekty fizyczne statyczne i dynamiczne typu pudełka, kulki, liny, oraz grunt.

 

Wszystko bardzo dokładnie jest opisane w helpie gry. Zapraszam do lektury i testowania.

 

Z silnikiem można zrobić wszystko pod warunkiem wspomnienia o autorze.

Dziękuje

 

link: http://www.gmclan.org/up2734_4_Umbrella2Engine.html

 

screeny:

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

 

Miłego używania !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, nikt nie napisał, to chociaż ja zrecenzuję.

 

1. (nie zaliczam jako wadę) Kod "niełatwy" do zrozumienia - tzn. trzeba poświęcić trochę czasu, aby go przeanalizować.

2. Ruch bohatera jest taki zbyt... normalny. Chociaż powinien mieć opóźnienie ruchu (wiesz, o co chodzi, jakby upłynnienie)

3. Nie widzę potrzeby w stosowaniu salt :P

4. Mogłeś dodać dla przykładu bardziej skomplikowane figury, typu cała wieża zbudowana z jakby wykałaczek - fajnie mogło by wyglądać, jakby to się waliło na bohatera :)

 

Więcej pisać mi się nie chce :P

 

9/10, bo w tej formie, w jakiej jest jest trochę... nudne :P ?

 

Tak czy inaczej, dobra robota :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmieszne :P Ponad 40 pobrań i dwa posty ^_*

 

Też nie widziałem potrzeby zastosowania salt, ale mimo wszystko są fajne - można się powygłupiać ;)

Zresztą to pokazuje jak używać GM Physicks'a :)

 

Ktoś jeszcze chce coś dodać ? T_T

Nie bójcie się pisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra była robiona na podstawie gry "Umbrella". Była ona w jakimś pisemku kilka lat temu (może z 4-5 lub 6)

Ale postać była inna. Może kojarzy Ci się z bajki "Dom dla zmyślonych przyjaciół Pani Foster" xD

ale to przypadkowa zbieżność :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to przerobiony przykład ? T_T

 

Wszystko pisałem od podstaw - mówię zresztą że to przykład używania GM-Physick's

Były przykłady dodane z samym silnikiem ale nie mając nic wspólnego z moim przykładem zapewniam :)

 

Fizyka GMP będzie raczej zawsze taka sama ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...