Egzekutor Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Witam!! Mój problem polega na tym, że mam object_character i o_potwor i oba obiekty nie są w solid. I chce zrobić tak, że jak się zderzą to mają speed=0 ale się nie da bo nie są w solid a muszą nie być w solid. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 GML (collision) if distance_to_object(o_potwor) <2 { speed=0 } ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 Próbowałem już tak i nie działa <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 może nie w collision tylko w step ? <_< a pozatym to będzie działało bardzo śrendio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 nie działa ani w STEP ani w COLLISION. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 To spróbuj dać bounce :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 W jakim obiekcie dałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 19 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 w o_potwor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekGMClan Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 To spróbuj w obj_character Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 if distance_to_object(o_potwor) <2 { speed=0 } (..) W o_potwor dzizys.... Nie dziw się, że nie działa, skoro prawdzasz jaki jest dystans o_potwor do obiektu o_potwor :o Wstaw ten kod do drugiego obiektu, albo zmień na if distance_to_object(obj_character) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi