Paqoo Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Tworzę RPG-a. Rzut w grze wygląda jak to: Czy śnieg, deszcz ma wyglądać jak spadający w dół, czy od góry? Mój grafik twierdzi, że nie powinien być od góry (chodzi o to, że deszcz jakby koncentruje się w centrum ekranu i krople spadają w środek). W sumie racja - wygląda dziwnie. :blink: A jak sprawa przedmiotów? Trzeba coś zmieniać? Chyba nic nie przeszkadza jak są "normalne"? :sp_ike: Jak powinna w tym rzucie wyglądać przykładowa broń, czy inne obiekty? Może ktoś pokazać? Bo zaszły pewne niejasności w grafice... Muszę być pewien jak ma wyglądać silnik gry. Czy może ktoś zapodać jakiś przykład pogody (deszcz, śnieg) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 RPG Maker... Zrób tak, jak jest w programie. Z góry ekranu na dół... btw. Dobrego masz mappera :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A ma ktoś ten przykład? Może to być sam deszcz lub śnieg na pewno się przyda... Dzięki Nobody - przynajmniej wiem jak ma to wyglądać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Po tym jak pokazałeś tego screena to czekam na Twojego RPGa <3 . Taki rzut jest świetny :D . Co do śniegu - z góry ekranu na dół ekranu żeby leciał. A co do przedmiotów, to ciężko powiedzieć, bo nie wiem o co Ci dokładniej chodzi. Masz na myśli meble czy coś w tym rodzaju, czy przedmioty wypadające z postaci? Najlepiej zagraj w jakiegoś starszego jRPG, bo one są w takim rzucie i zobacz jak tam jest to rozwiązane. Chociażby w Pokemon Fire Red (<333). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A ma ktoś ten przykład? Może to być sam deszcz lub śnieg na pewno się przyda... Czyli nie znasz RPG Makera. Jest taki event jak Weather [cośtam...] ustawiasz Rain... RTP :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Moja gra nie jest robiona w RPG Maker... Tworze ją w Game Maker i kończę już silnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ściągnij sobie RTP z RPG Makera XP, czyli bibliotekę podstawowych grafik, tam w którymś folderze jest masa efektów pogodowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 :o Myślałem, że robisz tą grę w RPG Makerze :P A tyś tylko grafiki z RTP ukradł :P @Marmot: http://rmxp.pl/ Polska scena RMXP. Tam dużo ludków robi RPGi :P EDIT: Ech... Apostrof... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 O dzięki na pewno się przyda :) Ale teraz trzeba mi silnik pogody :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Spójrzcie tylko na poziom gier tu i tam... RPG'i http://pl.wikipedia.org/wiki/Apostrof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 To prawda. Ale jak ukończę tą gierkę w GM to będzie coś wielkiego - W I E L K I E G O! System czarów już prawie ukończony... Tylko problem z tą pogodą... Przydałby się jakiś silnik :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Wiesz, zrobienie deszczu jest proste. Drawujesz poprostu krople na górze, lecą w dół i tyle... Albo o inny deszcz Ci chodzi. NIGDY nie rób deszczu na obiektach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Ale chyba dobrze by było jakby pojawiały się w losowych miejscach i były różnej wielkości? Jak to wykonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 x=view_xview+random(view_hview) y=view_yview+random(view_wview) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Okey popróbuję z tym później, bo na razie piszę scenariusz (fabułę) gry. Jak ktoś będzie tak dobry i zrobi jakiś przykład to będę bardzo wdzięczny, bo po prostu nie mam czasu na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A wbudowany w GMa efekt deszczu nie wystarczy? GML ef_rain Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Nie wiedziałem, że coś takiego istnieje :D Efekt wdg. mnie troche brzydki, ale niech będzie. Dzięki! =D Jak podłożę dźwięk deszczu to będzie super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Robiłem przykład deszczu ;/ rysowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 A że joda to leń to dam adres do przykładu https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=11895 >:} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Widziałem ten przykład kiedyś. Dzięki za linka. Rzeczywiście Yoda to straszny leniuch xD On chce mnie wkurzyć dlatego nie podaje adresu tylko o tym mówi... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 @Marmot: http://rmxp.pl/ Polska scena RMXP. Tam dużo ludków robi RPGi tongue2.gif Obczajam czasami co jest tam, ale rzadko się trafia coś w co bym z chęcią pograł. Jakoś nic nie trafia w mój gust - albo ma cienką fabułę, albo beznadziejnie wykonane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 18 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2008 Może mi się coś uda. Zabrzmi to głupio, ale zatrudniłem siostrę do pisania dialogów i innych ważnych wiadomości. Ma talent literacki - pisze wiersze i opowiadania. Może coś z tego będzie? Zapowiada się potężna dawka humoru i zawiła fabuła pełna wątków i nieprzewidzianych zdarzeń z możliwością wyboru drogi. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalu Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 UP@ A może frytki do tego? potężna dawka humoru i zawiła fabuła pełna wątków i nieprzewidzianych zdarzeń z możliwością wyboru drogi. smile.gif widywałem takie komenty na opakowaniach prof. gier kto wie może wyjdzie z tego coś niezłego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się