Skocz do zawartości

global.zminna


Lordis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam pewien problem.

 

A więc mam zmienną "global.bron = false" czyli gdy gram nie moge wyciągnąć broni naciskam 'P'

który włoncza PAUSE (przechodzi do innego room'u "pause" ) w roomie "pause" jest objekt i jak na niego klikne to wypełnia sie kod:

GML
if global.bron = false

{

global.bron = true

}

czyli "global.bron" z false zmienia mi sie na true po kliknięciu na objekt ponownie klikam 'P' i przechodzi mi do room'u mapa ale global.bron zmienia sie na początkową wartość 'false'

 

P.S.

 

Ogólnie muwiąc zmieniam globalną przechodzie do następnego room'u a ona zmienia sie na początkową.

 

i moje pytanie jak zrobić zyby globalne zapisywały sie po przełączaniu room'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak ja David Dark mówil i działa :) Thx za Pomoc

 

Kolejny problem z tym związany ale nie chce zakładać nowego tematu

 

a więc mam ustawione w room 'pause' i 'mapa' persistent bronie działają ale za to nie chce mi sie sertartować room 'mapa' (gdy bohater umiera powinien zresetować sie room czyli zacząć się od nowa a i przy okazji global.bron nie powinna sie zmienić) wie ktoś jak to zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...