Lordis Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Witam! Mam pewien problem. A więc mam zmienną "global.bron = false" czyli gdy gram nie moge wyciągnąć broni naciskam 'P' który włoncza PAUSE (przechodzi do innego room'u "pause" ) w roomie "pause" jest objekt i jak na niego klikne to wypełnia sie kod: GML if global.bron = false { global.bron = true } czyli "global.bron" z false zmienia mi sie na true po kliknięciu na objekt ponownie klikam 'P' i przechodzi mi do room'u mapa ale global.bron zmienia sie na początkową wartość 'false' P.S. Ogólnie muwiąc zmieniam globalną przechodzie do następnego room'u a ona zmienia sie na początkową. i moje pytanie jak zrobić zyby globalne zapisywały sie po przełączaniu room'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 obydwa roomy maja miec persistent, obiekt ktory tworzy ta zmienna tez persistent. Dajesz ten obiekt tylko do startowego roomu. Sprawdz czy gdzies w innym obiekcie zmienna nie jest znowu ustawiana na false (np. w stepie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 poczytaj ostatnie tematy Lolka(LolikZabijaka). btw. prościej : GML global.bron = !global.bron Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lordis Opublikowano 16 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Zrobiłem tak ja David Dark mówil i działa :) Thx za Pomoc Kolejny problem z tym związany ale nie chce zakładać nowego tematu a więc mam ustawione w room 'pause' i 'mapa' persistent bronie działają ale za to nie chce mi sie sertartować room 'mapa' (gdy bohater umiera powinien zresetować sie room czyli zacząć się od nowa a i przy okazji global.bron nie powinna sie zmienić) wie ktoś jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się