Borek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ekhm, na temat UT mógłbym Ci bardzo wiele powiedzieć :) ale to temat na długie wieczory... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Pograli my dzisiaj, trochę bugów wykryliśmy, grało chyba z 7 osób (nie wiem, bo za często nicki zmieniali), ale graliśmy prawie dwie godziny. Miodzio, kto grał, może sam powiedzieć :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Taaa, a ja teraz mam całą noc kodzenia :D Było kilka problemów, ale to normalne :) Mimo wszystko jest o wiele lepiej niż było :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indrycho Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Hmmm a może doczekamy się "Games for Gear Studio Live" ? :) Jakieś specjalne unlocki za jakieś osiągnięcia czy coś w tym stylu :) nie została podana odpowiedź na to pytanie, a bardzo mnie to zaciekawiło :] ale myślę, że raczej nie, ponieważ do tego tzreba by robić konta, a tu chyba się tylko nicki ustala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Świetnie, choć Twoja doba Borek musi chyba trwać więcej niż 24h... B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Bez przesady. Najpierw trzeba skupić się na poprawności działania silnika sieciowego. Teraz już wiem dlaczego na GMClanie nie ma gier sieciowych :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie mogłeś się odczepić od tych małych, bo widziałem, że nie używasz cofania "klawisz spacja" smile.gif Aha... Szkoda, że dopiero teraz to przeczytałem. Trochę ci alieni mieszają mi się z tłem, ale już się przyzwyczaiłem. Oprawa dźwiękowa jest wręcz genialna. Nadaje klimat :) ERROR in action number 1 of Step Event for object connection_Step: In script sc_Data_AlienDie: Error in code at line 34: a.sprite_index = global.apperance_person[global._race,round(random(8))] at position 38: Unknown variable apperance_person or array index out of bounds Wyświetliło mi się podczas łączenia z serwerem (hmm... tak mi się zdaje) Sterowanie trochę niewygodne, ale da się przyzwyczaić. Bugi: to co widziałem, to raczej sprawka lagów i błędów połączenia (np. ciągłe teleporty do miejsca startu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Aha... Szkoda, że dopiero teraz to przeczytałem. Jakbyś przeczytał w grze na początku opis, to byś wiedział :P Trochę ci alieni mieszają mi się z tłem, ale już się przyzwyczaiłem. Jesteś pierwszy, który to mówi :) Mi nie przeszkadza szczerze mówiąc - Alieni mają to do siebie, że dostosowują się do otoczenia. Oprawa dźwiękowa jest wręcz genialna. Nadaje klimat :) Dzięki, staram się :) Wyświetliło mi się podczas łączenia z serwerem (hmm... tak mi się zdaje) Sterowanie trochę niewygodne, ale da się przyzwyczaić. Bugi: to co widziałem, to raczej sprawka lagów i błędów połączenia (np. ciągłe teleporty do miejsca startu). Tak, jest kilka problemów, a to że Cię teleportowało, to zaleta serwera, że nie da się oszukać. Mimo tego, iż byłeś gdzie indziej, to serwer wiedział gdzie tak naprawdę jesteś :) Po prostu ruszałeś się, ale do serwera nie wysyłałeś żadnych informacji ( lag ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jakbyś przeczytał w grze na początku opis, to byś wiedział tongue2.gif Czytałem, ale nie pomyślałem o użyciu tego :) Jesteś pierwszy, który to mówi smile.gif Mi nie przeszkadza szczerze mówiąc - Alieni mają to do siebie, że dostosowują się do otoczenia. Mi też nie przeszkadza (teraz) :) Tylko jak pierwszy raz zagrałem to nie widziałem ich wyraźnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ustaw lepszy kontrast na monitorze. Mi np. gra się lepiej bez światła w pokoju, bo na górze monitora nic nie widać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 @UP: Skorzystam :) PS. Czy po moim logoucie (gdzieś tak w połowie testów) zmniejszyła się liczba lagów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 To nie była Twoja wina, to wina PowerUpów, które dopiero co dołożyłem i tam był błąd :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Huh, zobaczcie, Borek do 4 rano siedział i szukał tych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 To się nazywa poświęcenie... :) Ja co bym u siebie nie zrobił to i tak UDP nie łączyło, wyłączyłem firewalla i wszystko co by mogło przeszkadzać, ale i tak bez efektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Ale na obu kompach? Ja u siebie musiałem ustawić komputer w strefie DMZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 8 Stycznia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 To się nazywa poświęcenie... :)On cheatuje, bo w międzyczasie poszedł się zdrzemnąć. Ja też kodziłem wczoraj, ale bez przerwy do 3:00, szkoda tylko że nie na rzecz GMCLANu. ;) Ja co bym u siebie nie zrobił to i tak UDP nie łączyło, wyłączyłem firewalla i wszystko co by mogło przeszkadzać, ale i tak bez efektów.Jesteś za NATem, zrobiłeś więc routowanie pakietów z określonego portu na swój komputer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 On cheatuje, bo w międzyczasie poszedł się zdrzemnąć. Ja też kodziłem wczoraj, ale bez przerwy do 3:00, szkoda tylko że nie na rzecz GMCLANu. ;) Ale przynajmniej jako jedyny masz z programowania kasę, a reszta robi to za darmo :P Btw. - nikt nie zrobił screenów z PowerUpami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 A muszę to robić nawet jeśli jestem bezpośrednio połączony przez modem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jakimi PowerUpami? Z bronami na ziemi Oo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 http://pl.wikipedia.org/wiki/Powerup <- wikipedia oczywiscie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Jakimi PowerUpami? Z bronami na ziemi Oo? Było trzeba być na GG :D Zgadza się, wczoraj poświęciłem sporo czasu na poprawianie wszystkiego. Udało mi się w końcu zrobić poprawny system respawnu :) Teraz chodzi gładko i nie wyrzuca tak tych, co mają kiepskie kompy. Do tego informacje o zniszczeniu mapy są lepiej odbierane/przesyłane :) Natomiast powerupy zostały dodane na szybko - przed testami i muszę je na spokojnie przepisać, bo czasami dziwne rzeczy się z nimi dzieją :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Czyli rozumiem Borek ze narazie skupiacie sie głównie na sterowaniu i testowaniu Marines i połączeń? Hmm takie same testy bedą z Alienami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Grafika ta, która jest w trailerach to 20% tego co będzie :) Właśnie dlatego, iż skupiamy się tylko i wyłączanie na działaniu silnika sieciowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 ?To mam nadzieje ze go dopicujecie cud miód, w grze rowniez dla tych ktorzy bedą mieli słabsze łącze i komputer. Fajnie by tez było gdyby client tak jak w almorze nie był co jakis czas zmieniany chociaz nie wiem czy da sie to uniknąc. Zawsze trzeba bedzie miec aktualną wersje gry czy bedzie mozna grac na odrobine starszych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 I tak hail Borek za to ze już nie ma lagów. Najbardziej mnie wkurza ze się spawnuje kolo alienów. @Hunter - Wiem co mowie, i tak wiem co to power up, ale jak na razie znalazłem w grze tylko 5 takich, nie powiem jakich, bo nie wiem czy Borek pozwoli, ale więcej nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Heh widzę, że dość intensywnie pracujecie i testujecie :) Ile będzie rodzai broni dla marina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Obecnie Borek skupia się na silniku testowym, a nie na założeniach gry. Proszę czytać temat. =) Co oczywiście nie znaczy, że nie ma już jakichś koncepcji w głowie. Mniej gadania więcej robienia. =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2009 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Tak, co po tym, że będzie 600 broni, jak gra by się rozłączała na każdym kroku ? A lagi by były takie, że dało by się zaparzyć herbatę pomiędzy kolejnymi wystrzałami nabojów ? Najpierw trzeba się tego pozbyć, potem się zrobi grafikę i bronie. Jak zrobisz tablicę z broniami i będzie ich 256, to dla silnika nie ma znaczenia czy strzelasz tą nr. 1 czy tą numer 256. Dla silnika to jest wysłanie 8 bitów, czyli jednego bajta i ważne jest to, aby ten jeden bajt doszedł, nie zginął po drodze, został dobrze przetworzony i by tych bajtów było na tyle mało, aby gra działała płynnie. A to, jaką wartość ma ten bajt nie ma znaczenia, bo bajt to bajt czy ma wartość 00000000 (0, 0x00) czy 11111111 (255, 0xFF). Dla tego do testów można mieć np. 1 rodzaj broni, czy jeden rodzaj wyglądu postaci, a na koniec dorobi się te brakujące - ilość i rozmiar wysyłanych danych się nie zmienia, dochodzą tylko brakujące numerki na liście broni, czy wyglądów postaci :) Mam nadzieję, że jasnym jest, dla czego screeny niewiele się różnią i dla czego nie mówimy ile będzie broni :P Oczywiście nie 256, tylko mniej, bo 1 bajt to jednak dużo danych z punktu widzenia sieci :P Tak tylko chciałem zobrazować, dla czego najpierw działanie, potem dopiero gadżety :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Hm... dobra strategia :thumbsup: . Kiedy jakieś testy planowane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 Nie no przecież czytałem i wiem, że za dużo nie ma tylko jakie są plany bo jakieś muszą być. edit - dobra nie zawracam wam gitary tymi pytaniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się