Skocz do zawartości

Alien Territory [AT]


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 638
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Administratorzy

Pograli my dzisiaj, trochę bugów wykryliśmy, grało chyba z 7 osób (nie wiem, bo za często nicki zmieniali), ale graliśmy prawie dwie godziny.

Miodzio, kto grał, może sam powiedzieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a może doczekamy się "Games for Gear Studio Live" ? :)

Jakieś specjalne unlocki za jakieś osiągnięcia czy coś w tym stylu :)

nie została podana odpowiedź na to pytanie, a bardzo mnie to zaciekawiło :]

 

ale myślę, że raczej nie, ponieważ do tego tzreba by robić konta, a tu chyba się tylko nicki ustala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogłeś się odczepić od tych małych, bo widziałem, że nie używasz cofania "klawisz spacja" smile.gif

Aha... Szkoda, że dopiero teraz to przeczytałem.

 

Trochę ci alieni mieszają mi się z tłem, ale już się przyzwyczaiłem.

 

Oprawa dźwiękowa jest wręcz genialna. Nadaje klimat :)

 

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object connection_Step:

 

In script sc_Data_AlienDie:

Error in code at line 34:

 

a.sprite_index = global.apperance_person[global._race,round(random(8))]

 

at position 38: Unknown variable apperance_person or array index out of bounds

Wyświetliło mi się podczas łączenia z serwerem (hmm... tak mi się zdaje)

 

Sterowanie trochę niewygodne, ale da się przyzwyczaić.

 

Bugi: to co widziałem, to raczej sprawka lagów i błędów połączenia (np. ciągłe teleporty do miejsca startu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha... Szkoda, że dopiero teraz to przeczytałem.

 

Jakbyś przeczytał w grze na początku opis, to byś wiedział :P

 

Trochę ci alieni mieszają mi się z tłem, ale już się przyzwyczaiłem.

 

Jesteś pierwszy, który to mówi :) Mi nie przeszkadza szczerze mówiąc - Alieni mają to do siebie, że dostosowują się do otoczenia.

 

Oprawa dźwiękowa jest wręcz genialna. Nadaje klimat :)

 

Dzięki, staram się :)

 

Wyświetliło mi się podczas łączenia z serwerem (hmm... tak mi się zdaje)

 

Sterowanie trochę niewygodne, ale da się przyzwyczaić.

 

Bugi: to co widziałem, to raczej sprawka lagów i błędów połączenia (np. ciągłe teleporty do miejsca startu).

 

Tak, jest kilka problemów, a to że Cię teleportowało, to zaleta serwera, że nie da się oszukać. Mimo tego, iż byłeś gdzie indziej, to serwer wiedział gdzie tak naprawdę jesteś :) Po prostu ruszałeś się, ale do serwera nie wysyłałeś żadnych informacji ( lag )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś przeczytał w grze na początku opis, to byś wiedział tongue2.gif

Czytałem, ale nie pomyślałem o użyciu tego :)

Jesteś pierwszy, który to mówi smile.gif Mi nie przeszkadza szczerze mówiąc - Alieni mają to do siebie, że dostosowują się do otoczenia.

Mi też nie przeszkadza (teraz) :) Tylko jak pierwszy raz zagrałem to nie widziałem ich wyraźnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To się nazywa poświęcenie... :)
On cheatuje, bo w międzyczasie poszedł się zdrzemnąć. Ja też kodziłem wczoraj, ale bez przerwy do 3:00, szkoda tylko że nie na rzecz GMCLANu. ;)

Ja co bym u siebie nie zrobił to i tak UDP nie łączyło, wyłączyłem firewalla i wszystko co by mogło przeszkadzać, ale i tak bez efektów.
Jesteś za NATem, zrobiłeś więc routowanie pakietów z określonego portu na swój komputer?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
On cheatuje, bo w międzyczasie poszedł się zdrzemnąć. Ja też kodziłem wczoraj, ale bez przerwy do 3:00, szkoda tylko że nie na rzecz GMCLANu. ;)

 

Ale przynajmniej jako jedyny masz z programowania kasę, a reszta robi to za darmo :P

 

Btw. - nikt nie zrobił screenów z PowerUpami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakimi PowerUpami? Z bronami na ziemi Oo?

 

Było trzeba być na GG :D

 

Zgadza się, wczoraj poświęciłem sporo czasu na poprawianie wszystkiego. Udało mi się w końcu zrobić poprawny system respawnu :) Teraz chodzi gładko i nie wyrzuca tak tych, co mają kiepskie kompy. Do tego informacje o zniszczeniu mapy są lepiej odbierane/przesyłane :) Natomiast powerupy zostały dodane na szybko - przed testami i muszę je na spokojnie przepisać, bo czasami dziwne rzeczy się z nimi dzieją :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?To mam nadzieje ze go dopicujecie cud miód, w grze rowniez dla tych ktorzy bedą mieli słabsze łącze i komputer. Fajnie by tez było gdyby client tak jak w almorze nie był co jakis czas zmieniany chociaz nie wiem czy da sie to uniknąc.

 

Zawsze trzeba bedzie miec aktualną wersje gry czy bedzie mozna grac na odrobine starszych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak hail Borek za to ze już nie ma lagów. Najbardziej mnie wkurza ze się spawnuje kolo alienów.

@Hunter - Wiem co mowie, i tak wiem co to power up, ale jak na razie znalazłem w grze tylko 5 takich, nie powiem jakich, bo nie wiem czy Borek pozwoli, ale więcej nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie Borek skupia się na silniku testowym, a nie na założeniach gry. Proszę czytać temat. =)

Co oczywiście nie znaczy, że nie ma już jakichś koncepcji w głowie.

 

Mniej gadania więcej robienia. =P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Tak, co po tym, że będzie 600 broni, jak gra by się rozłączała na każdym kroku ? A lagi by były takie, że dało by się zaparzyć herbatę pomiędzy kolejnymi wystrzałami nabojów ? Najpierw trzeba się tego pozbyć, potem się zrobi grafikę i bronie.

 

Jak zrobisz tablicę z broniami i będzie ich 256, to dla silnika nie ma znaczenia czy strzelasz tą nr. 1 czy tą numer 256. Dla silnika to jest wysłanie 8 bitów, czyli jednego bajta i ważne jest to, aby ten jeden bajt doszedł, nie zginął po drodze, został dobrze przetworzony i by tych bajtów było na tyle mało, aby gra działała płynnie. A to, jaką wartość ma ten bajt nie ma znaczenia, bo bajt to bajt czy ma wartość 00000000 (0, 0x00) czy 11111111 (255, 0xFF). Dla tego do testów można mieć np. 1 rodzaj broni, czy jeden rodzaj wyglądu postaci, a na koniec dorobi się te brakujące - ilość i rozmiar wysyłanych danych się nie zmienia, dochodzą tylko brakujące numerki na liście broni, czy wyglądów postaci :) Mam nadzieję, że jasnym jest, dla czego screeny niewiele się różnią i dla czego nie mówimy ile będzie broni :P

Oczywiście nie 256, tylko mniej, bo 1 bajt to jednak dużo danych z punktu widzenia sieci :P Tak tylko chciałem zobrazować, dla czego najpierw działanie, potem dopiero gadżety :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...