M@ILOSZ Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Jak zrobić żeby dana akcja (np. instance_create) była powtórzona w momencie naciśnię cia spacji tyle razy ile jest w zmiennej strzal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Pętla for, poczytaj o niej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bassmaster Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 GML if !strzal<=0 { instance_create(x,y,pocisk) } ? Sprawdź bo nie jestem pewien do końca, czy dobrze napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 @Up: Źle. Wciśnięcie spacji: GML temp = strzal; while (temp>0) { << tutaj twoje akcje strzału, czyli instance_create() itp. >> temp -= 1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 GML repeat(ilość) instance_create(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 @up: o, najprościej można tak :P Jednak wtedy jest ograniczona manipulacja tworzonych obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 repeat(ilość_strzałów) { akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 14 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Nie no super, najkrócej czekałem na odpowiedź na ten temat, ledwie zdążyłem odświeżyć a tu tyle odpowiedzi;) no to zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi