Moho Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Znowu witam Jest przeciwnik ktroy strzela, pocisk przeciwnika ma kolizje z playerem. co mam zrobic zeby po tym jak player dostanie CAŁY Ekran gry zmienił się w czerony i powoli opadał do jaśniejszego czerwonego aż w koncu ma zniknąć całkiem... w wielu grach jest ten efekt więc chyba kazdy wie o co chodzi. Byłbym bardzo wdzięczny !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fino25 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Możesz użyć obiektu, który ma animację z czerwonego na przezroczysty... W czasie gry stworzyć obiekt "KREW" i niech on gra animację rozjaśniania. Gdy animacja się skończy to zniszcz obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 18 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Możesz użyć obiektu, który ma animację z czerwonego na przezroczysty... W czasie gry stworzyć obiekt "KREW" i niech on gra animację rozjaśniania. Gdy animacja się skończy to zniszcz obiekt. <{POST_SNAPBACK}> no dobra ale znaczy to ze musze zrobic tego sprita na taka sama rozdzielczosc co ekran gry???? i jak zrobie object tej krwi co ma byc na ekranie to gdzie mam ja poem dać?? znaczy się w player_object w kloizji z kulą mam dac change the instance na tą krew??? ale do Self nie bo mi playera kasuje other to kuli nie che zamienic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychu90 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 to tworz nowego objecta czyli instance_create(0,0,krew); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fino25 Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 no dobra ale znaczy to ze musze zrobic tego sprita na taka sama rozdzielczosc co ekran gry???? Tak. Ewentualnie 2-4 mniejsze obiekty, ale jeden będzie pewniejszy. Oczywiście, jeśli ramka okna gry nie jest większa niż 640x480, bo wtedy może mulić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radSun Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 Jeśli urzywasz viewa to zamiast instance_create(0,0,krew); daj instance_create(view_xview,view_yview,krew); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 18 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2005 A po co obiekty? Nie wystarczy ta poniższa funkcja? background_blend[0..7] Blending color to use when drawing the background. A value of c_white is the default. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się