Skovv Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Siemka.Napisalem Kod na powstawanie obj wokol gracza.Mialy to byc czary podobne jak w tibi(na okolo gracza).Dzialaly ale jak dodalem ze ma odejmowac 5 energi to juz nie dziala :/ Kod: GML if global.LVL >= 0 & global.Energy >= 5 { global.Energy -=5 //Nad Graczem instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,nad graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y-60,mwg_1)//wys:2,nad graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-60,mwg_1)//wys:2,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-60,mwg_1)//wys:2,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y-90,mwg_1)//wys:3,nad graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-90,mwg_1)//wys:3,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-90,mwg_1)//wys:3,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y-120,mwg_1)//wys:4,nad graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-120,mwg_1)//wys:4,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-120,mwg_1)//wys:4,prawo:1 //Pod Graczem instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,pod graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y+60,mwg_1)//wys:-2,pod graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y+60,mwg_1)//wys:-2,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y+60,mwg_1)//wys:-2,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y+90,mwg_1)//wys:-3,pod graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y+90,mwg_1)//wys:-3,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y+90,mwg_1)//wys:-3,prawo:1 instance_create(obj_Player.x-10,obj_Player.y+120,mwg_1)//wys:-4,pod graczem instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y+120,mwg_1)//wys:-4,lewo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y+120,mwg_1)//wys:-4,prawo:1 //Lewo: instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,lewo:1 instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,lewo:1 instance_create(obj_Player.x-40,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,lewo:1 instance_create(obj_Player.x-70,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,lewo:2 instance_create(obj_Player.x-70,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,lewo:2 instance_create(obj_Player.x-70,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,lewo:2 instance_create(obj_Player.x-100,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,lewo:3 instance_create(obj_Player.x-100,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,lewo:3 instance_create(obj_Player.x-100,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,lewo:3 instance_create(obj_Player.x-130,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,lewo:4 instance_create(obj_Player.x-130,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,lewo:4 instance_create(obj_Player.x-130,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,lewo:4 //Prawo: instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,prawo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,prawo:1 instance_create(obj_Player.x+20,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,prawo:1 instance_create(obj_Player.x+50,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,prawo:2 instance_create(obj_Player.x+50,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,prawo:2 instance_create(obj_Player.x+50,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,prawo:2 instance_create(obj_Player.x+80,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,prawo:3 instance_create(obj_Player.x+80,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,prawo:3 instance_create(obj_Player.x+80,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,prawo:3 instance_create(obj_Player.x+110,obj_Player.y-30,mwg_1)//wys:1,prawo:4 instance_create(obj_Player.x+110,obj_Player.y-0,mwg_1)//wys:0,prawo:4 instance_create(obj_Player.x+110,obj_Player.y+30,mwg_1)//wys:-1,prawo:4 } Powiecie co tu jest zle? Z gory dziex :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 energia bedzie się odejmowac cały czas bo kod zapewne jest w stepie a nie dzialac ci moze dlatego ze gdzies w jakims objekcie masz global.Energy=(iles tam) nie w create ;p A tak w ogóle tworzenie tylu obiektów na raz jest nie zdrowe a nawet jeśli łatwiej by ci było uzyć pętli for i lenghtdirów ;p Edit: o nie zauwarzyłem musisz poprawić & na and albo && Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcgluszak Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 O ile się nie mylę to musisz poprawić & na && :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 ten kod jest w objekcie Player w przycisku F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skovv Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Juz dziala ladnie :]dalem zamiast & to && :] dziex a mam jeszcze jedno pytanie ;] jak zrobic zeby jakis objekt znikal np po 1sec :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 w create: alarm[ 0 ] = 30 w alarm0: instance_destroy() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 jak zrobic zeby jakis objekt znikal np po 1sec Ile będziecie ciągle pytać o o samo? <_< GML //create: alarm[0]=room_speed //alarm 0: instance_destroy() E: Za wolny;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się