Skocz do zawartości

[Znów sprzedaż] Tym razem książki :P


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, a więc co trzeba zrobić by wydać własną książkę? Nie chodzi mi o to że zamawiam w drukarni i drukują mi 100 Egzemplarzy ale o wydawnictwo książek :)

Jak zacząć pisanie takiej książki? Na Komp ? :)

Jakie jest najlepsze wydawnictwo?

Czy trzeba być pełnoletnim? xD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) — dziesięciocyfrowy kod, służący do identyfikacji podmiotów płacących podatki w Polsce. Nadawany jest przez urzędy skarbowe.

Przecież gdy napiszę książkę, i jakieś wydawnictwo ją będzie chciało wydać to podatek itp. płaci to wydawnictwo.. Chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie wydawnictwo będzie chciało dla Ciebie drukować te super-tutoriale? Pomyśl o tym. To jest po prostu nieopłacalne dla tegoż wydawnictwa. Pomyśl, kto to kupi...?

 

Lepiej napisz, i będziesz wydawał jako e-book. To naprawdę nie problem. A za dodatkową opłatą ktoś będzie mógł sobie kupić normalną książkę - drukuj se ją w domu na atramentówce :P Tylko wtedy znowu przyjdzie problem podatku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, a więc co trzeba zrobić by wydać własną książkę? Nie chodzi mi o to że zamawiam w drukarni i drukują mi 100 Egzemplarzy ale o wydawnictwo książek :)

Jak zacząć pisanie takiej książki? Na Komp ? :)

Jakie jest najlepsze wydawnictwo?

Czy trzeba być pełnoletnim? xD :)

Zawszę mogę zrobić jakiegoś MMORPG-a i zbierać kasę np. za jakies unikalne itemki czy cuś heh

 

15:26 < dziadolf> a ja moge

15:26 < dziadolf> zmasturbowac konia

15:26 < dziadolf> i tez zarabiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Marrac

No dobra, ale dokumentacja jest nieuzupełniona i ciężko niektóre rzeczy zrozumieć, jakby tak napisał w sposób prosty i zrozumiały, a z tyłu wyjaśnienie wszystkich opcji to może być coś wyszło. Jednak to nie jakiś język programowania i nie będzie zbyt popularna ;] Ale dla newbie może być

 

Fervi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak każdy język GML zawiera zmienne. Zmienne są informacjami przechowywanymi w pamięci. Posiadają takie nazwy jakie im nadasz. Zmienna w GML może być zmienną liczbową (real) i tekstową (string). Nie wszystkie zmienne muszą zostać zdeklarowane, tak jak w większości innych języków. Np. globalne mouse_x i mouse_y przetrzymują informacje na temat pozycji kursora, z kolei lokalne dla danego obiektu np. x i y przetrzymują pozycję tego obiektu. Nazwa zmiennej musi zaczynać się od litery alfabetu łacińskiego, i może zawierać tylko litery, cyfry i znak '_'. Maksymalna długość to 64 znaki. Jeżeli zdefiniujesz nową zmienną staje się ona lokalną zmienną dla aktualnego obiektu i nie będzie możliwości bezpośredniego odwołania się do niej z innych skryptów i obiektów poza tym w którym nastąpiła jej definicja. Możesz natomiast odwołać się do obiektu, ale o tym dalej.

 

Stary, ja już piszę grę na zmiennych ;p

To że jest wzmianka to good, ale powinna być gdzieś indziej

 

Fervi

 

Pozatym nie ma dużo przydatnych komend

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...