LolikZabijaka Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 cześć ! mam pytanko i tak kod w create definiujący bron "nic" (puste ręce) GML weapon_name[ nic ] = 'Nic nie trzymasz w dloniach' weapon_damage[ nic ] = 0 weapon_sound[ nic ] = snd_nic weapon_time[ nic ] = 0 bullet_sprite[ nic ] = reamo bullet_speed[ nic ] = 30 ammo_zapasowe[ nic ] = 1 ammo_wmagazynku[ nic ] = 0 pojemnosc_magazynka[ nic ] = 0 ladowanie_sound[ nic ] = snd_nic ladowanie_length[ nic ] = 70 sprite_reload[ nic ] = reamo sprite_luska[ nic ]=reamo sprite_bron[ nic ]=sprite0 luska_sound[ nic ]=snd_nic obiekt_mag[ nic ] =sl_ammo i tu pada moje pytanie : jak w tej zmiennej ustalić ilość ammo aby nie była ona rysowana w draw ani nie kończyło się ammo (bo chyba ręka nie może nam się skończyć :D ) chodzi o to że nie chce mieć ammo w tej zmiennej ale ilość ammo nie może wynosić 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Wywalić rysowanie z draw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ta tylko że ta jedna bron ma nie mieć draw a pozotałych 10 musi mieć może dać kod na draw ?? konkretnie chodzi aby do tej broni była rysowana tylko nazwa a ilość ammo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 E tam. Po prostu masz jakąś tam zmienną przechowującą aktualną broń to sprawdzaj, czy nie jest usta - jeśli tak, to jej nie maluj itp. GML if(global.act_weapon == "") { //nie maluje } else { //maluje bron... } Bo bez sensu deklarować te wszystkie zmienne, skoro i tak nie zostaną użyte... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Dawidds gadasz mi tu głupoty już wiem jak to zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Bo bez sensu deklarować te wszystkie zmienne, skoro i tak nie zostaną użyte... A może sensowne jest klikanie ignore przy każdym stepie z powodu nieistniejącego indexu tablicy? napisałeś najgorsze co można zrobić - przechowywać aktywną broń jako string... powinno być: GML if ( bron != nic ) { draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) //i reszta rysowania... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Jaaa... Nie zrozumieliście mnie :P GML if(global.act_weapon != "") { //i tutaj dopiero pobieram wszystkie dane z tablicy, maluje, strzelam itp. } Nie wiem do końca, jak masz zrobione to przechowywanie broni, ale to i tak nie może nie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 to Ty mnie nie zrozumiałeś i dalej chcesz przechowywać dane o aktywnej broni w stringu :P bron przechowuje id aktywnej broni zmienna nic "id" broni "nic". :P Co tu więcej pisać? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 GML ammo_czypokazywac[nic] = false; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się