Skocz do zawartości

Błąd


Muchaszewski

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście wszystkie wartości już są !!!

Myszka raczej wiadomo ale

Colision

GML
mur=1

Tutaj zaznaczyłem Other (Do góry)

Step

GML
x = mouse_x

y = mouse_y

Draw

GML
draw_arrow...

 

Murek

Step

GML
if mur=1

{

mur=0

}

Draw

GML
draw_sprite(sprite1,0,x,y);

if mur = 1

{

draw_rectangle(x-5,y-5,x+28,y+28,1);

draw_line_color(x-5,y-5,x+28,y+28,c_red,c_red);

draw_line_color(x-5,y+28,x+28,y-5,c_red,c_red);

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak niby miałoby step ominąć :o cały kod Ci nie zadziała, dopóki będziesz miał to w stepie...

Ale mi chodzi tylko o myszkę żeby się nie zawieszałą kiedy się najedzie na mur czy to takie skomplikowane?? Zamiast kłucić się o to co się robi a co nie poprawcie mnie troche PLS :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...