max1996 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Witam! Jak zrobić, aby po dodaniu 1 punktu została wykonana jakaś akcja? Próbowałem taki myk ale nie wyszło: GML if score+=1 { akcja.. } Proszę o pomoc i zgóry dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 że niby przy każdym zdobytym punkcie miałaby się wykonywać akcja ? logicznie rzecz biorąc ustaw tą akcje przy dodawaniu punktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 create: s = 0 jakas akcja: s = 1 step: if s=1 { akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 wykonuj akcję po dodaniu punktu ewentualnie GML if score>0 { //akcja } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Konkretnie: mamy grę pong, gracz zielony zdobywa 1pkt, pilka wypada po za room. Chciałbym aby po zdobyciu przez gracza zielonego punktu piłka tworzyła się przy graczu czerwonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 patrz : mój poprzedni post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ale chciałbym wstawić ten warunek do Outside Room w Code Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 zrób piłce zmienna, która będzie odpowiadała kto ostatni raz ją odbił create : last = noone; przy kolizji z graczami : last = other.object_index outside room : if last == obj_zielony { obj_zielony.wynik+=1; x = obj_czerwony.x; y = obj_czerwony.y; } else { obj_czerwony.wynik+=1; x = obj_zielony.x; y = obj_zielony.y; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Ok dzięki pomogło! Temat można off :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 GML //create: punkty=score //step: if punkty<score { show_message("zonk") // akcja punkty=score } =9 edit: ok spoznilem sie ale tak prosciej ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 raczej score = punkty ;p W sumie masz prosciej, bo uwzgledniles tylko jednego gracza, dwoch tak nie zrobisz bo score to globalna ;p no i jeszcze to przeskakiwanie do gracza, musi wiedzieć do kogo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się