Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Mam w end step kody tego typu: x = view_xview[0]+490+25; y = view_yview[0]+180+140; Pytanie: Dlaczego te przedmioty/obiekty się przemieszczają o kilka pixeli za każdym razem jak poruszam się bohaterem? Jak zrobić żeby tak się nie działo? Przecież w Almorze nie ma czegoś takiego.. Chodzi się normalnie... Tzn. Interfejs się nie telepie :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 czy chodzi ci o efekt tak jakby to nie nadazalo? nie mam pojecia jak to usuneli w almorze ale tutaj widac z tego co pisza nie latwo to usunac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Wstaw ten kod do" begin stepa" powinno zadziałać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 albo w end step jak nie zadziała w begin step przepraszam, rodzice nie nauczyli mnie czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 czytałeś pierwszy post? Napisał przecież że ma to w end step. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Nie działa w end step ani w begin step! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 bo to sie w drawie daje... tuz przed rysowaniem calego interface'u dodatkowo calutki interface musi byc w jednym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jak to w jednym? Ja mam różne panele - do statystyk, radar, ikonki. Nie da się tego upchać w jeden obiekt!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 wlasnie ze da i trzeba - inaczej bedziesz sie borykal z tym problemem - your choice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 To interfejs jako 1 obiekt??? Kolizje wykrywam pozycją na ekranie? :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 jednego nie rozumiem, co ma interface do kolizji? tego sie nie robi tak, po prostu sprawdzasz czy mysz jest nad danym fragmentem ekranu zajmujacego dany element, zazwyczaj kwadrat, lub okrag. tak to sie robi szybko, bez zabawy w kolizje z obiektami. i wszystko musi byc w jednym obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Dobra jakoś sobie dam radę. Ale zajmę się tym później. To dużo roboty. To nie AŻ taki wielki problem, że się przesuwają obiekty o parę pikseli i wracają na miejsce po ruchu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Nie musisz chyba dawać wszystko do jednego obiektu. Obiektom w plecaku czy czemuś tam odznacz visible i drawuj w nim jego obrazek na pozycji np. o_Interface.x+10 itp. E: @Down: No, masz racje :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 wiesz, w mojej metodzie chodzi o szybkosc i prostote, sprawdzanie kolizji metoda masek jest czasochlonne dla kompa, lepiej wykonac dwa dzialania niz babrac sie z maskami. no ale jego wybor, grunt zeby mu odpowiadalo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Września 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 lepiej wykonac dwa dzialania niz babrac sie z maskamiJakie to działania, bo nie sprecyzowałeś. Zapodaj skryptem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 no moze z dwoma dzialaniami przesadzilem, ale to zajmuje mniej czasu niz kolizja masek. https://gmclan.org/up1105_0_mouse_check_position.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Września 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jakoś nie chce mi się wierzyć, że to jest szybsze od masek. Chyba coś źle robisz, zrób przykład porównujący obie techniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Chętnie taki przykład zobaczę. Postaraj się PsichiX :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 11 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Odświeżam stary temat i informuję, że znam rozwiązanie problemu! Wystarczy dać w Draw danego obiektu: draw_sprite(sprite_index, image_index, view_xview[0]+534, view_yview[0]+150) Wystarczy dodać pozycję x, y !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi