Skocz do zawartości

Zablokowane Dlaczego interfejs się przemieszcza przy ruchu


Paqoo

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w end step kody tego typu:

x = view_xview[0]+490+25;
y = view_yview[0]+180+140;

 

Pytanie: Dlaczego te przedmioty/obiekty się przemieszczają o kilka pixeli za każdym razem jak poruszam się bohaterem? Jak zrobić żeby tak się nie działo? Przecież w Almorze nie ma czegoś takiego.. Chodzi się normalnie... Tzn. Interfejs się nie telepie :boxed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo to sie w drawie daje... tuz przed rysowaniem calego interface'u dodatkowo calutki interface musi byc w jednym obiekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie ze da i trzeba - inaczej bedziesz sie borykal z tym problemem - your choice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednego nie rozumiem, co ma interface do kolizji? tego sie nie robi tak, po prostu sprawdzasz czy mysz jest nad danym fragmentem ekranu zajmujacego dany element, zazwyczaj kwadrat, lub okrag. tak to sie robi szybko, bez zabawy w kolizje z obiektami. i wszystko musi byc w jednym obiekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, w mojej metodzie chodzi o szybkosc i prostote, sprawdzanie kolizji metoda masek jest czasochlonne dla kompa, lepiej wykonac dwa dzialania niz babrac sie z maskami. no ale jego wybor, grunt zeby mu odpowiadalo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moze z dwoma dzialaniami przesadzilem, ale to zajmuje mniej czasu niz kolizja masek.

https://gmclan.org/up1105_0_mouse_check_position.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...