Skocz do zawartości

3D Drzewo


Markuz

Rekomendowane odpowiedzi

albo uzyj maski alpha dla tego backgrounda, albo z tego backgrounda zrob sprita i ustaw transparent. osobiscie polecam pierwsza opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
d3d_transform_set_identity(); // Ustawia wszystkie transformacje na domyślne

d3d_transform_add_translation( X, Y, Z ); // Ustawia pozycję rysowania geometrii

d3d_transform_add_rotation_x( XDir ); // Dodaje obrót w Osi X

d3d_transform_add_rotation_y( YDir ); // Dodaje obrót w Osi Y

d3d_transform_add_rotation_z( ZDir ); // Dodaje obrót w Osi Z

d3d_transform_add_scaling( X, Y, Z ); // Skaluje geometrie

// Tutaj następuje rysowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...