Markuz Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Siema, mam taki problem , jak chce narysować drzewo ( płaskie ) jako ścianę, to mi rysuję ale tło jest białe, jak zrobić aby było przezroczyste? ;) GML d3d_draw_wall(x-32,y-32,0,x+32,y+16,128,1,1,background_get_texture(tex_tree_01)) To ten kod :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 albo uzyj maski alpha dla tego backgrounda, albo z tego backgrounda zrob sprita i ustaw transparent. osobiscie polecam pierwsza opcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 A Jak użyć "maski alpha" ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Voila: https://gmclan.org/index.php?czytajart=47 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A jak zrobić aby obrócić scianę o x stopni? Jaki jest na to kod czy tak się da? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 GML d3d_transform_set_identity(); // Ustawia wszystkie transformacje na domyślne d3d_transform_add_translation( X, Y, Z ); // Ustawia pozycję rysowania geometrii d3d_transform_add_rotation_x( XDir ); // Dodaje obrót w Osi X d3d_transform_add_rotation_y( YDir ); // Dodaje obrót w Osi Y d3d_transform_add_rotation_z( ZDir ); // Dodaje obrót w Osi Z d3d_transform_add_scaling( X, Y, Z ); // Skaluje geometrie // Tutaj następuje rysowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzec Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Warto dodać po narysowaniu: GML d3d_transform_set_identity(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się